Aanvraagnummer: 4413
Organisatie: Gemeente Barneveld
Locatie: Gemeente Barneveld
Uren per week: 28-36 uur per week
Tarief: €85 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 18-11-2024
Optie tot verlenging: Ja
Sluitingsdatum: 03-11-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
- Je toetst in de voorbereidingsfase het bestek of werkomschrijving op de praktische uitvoerbaarheid en bewaakt in de uitvoeringsfase de voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden.
- Je houdt toezicht op het correct uitvoeren van het uitvoeringscontract van civieltechnische projecten door aannemers en nutsbedrijven.
- Je bent vanuit de gemeente het aanspreekpunt voor direct betrokkenen zoals de aanwonenden en ondernemers. Je behandelt hierbij zowel mondeling als schriftelijk vragen en klachten.
- Je toetst de door de aannemer aangeleverde plannen zoals het Veiligheids- & Gezondheidsplan, projectkwaliteitsplan, werkplan vrijgekomen materialen en grondstromenplan.
- Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de hoeveelheden en RAW-besteksadministratie en het beoordelen van meer- en minderwerk.
- Je stelt weekrapporten op en neemt als notulist deel aan de bouwvergaderingen.
- Je ondersteunt de directievoerder UAV en rapporteert hem tijdig over afwijkingen op voortgang, meer- en minder werk en alle voor het project belangrijke aspecten.
Verantwoordelijkheden
Zie opdracht omschrijving
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 18 november 2024 tot en met 17 november 2024 voor 28-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakinggesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.
Je hebt bij voorkeur ervaring met het invullen van de RAW-besteksadministratie. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift. Je bent resultaat- en oplossingsgericht, waarbij je met oog voor integrale oplossingen besluiten neemt. Ervaring met bouwteams en kennis van asfalt is een pré
Hbo werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding weg- en waterbouw, civiele techniek of vergelijkbaar of minimaal MBO4-niveau
Gunningscriteria
- Allereerst worden de eisen geverifieerd.
- Primaire selectie is op basis van de score op kwaliteit.
- Secundaire selectie is op basis van prijs.
- Definitieve selectie door opdrachtgever gebeurt door beoordeling van de inschrijving op gunningscriteria kwaliteit en prijs.
- Hieruit volgt een ranking (maximaal 3). Deze geselecteerden worden uitgenodigd voor een gesprek (Interview).
- Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt minimaal één kandidaat geselecteerd.
Gunningscriteria Kwaliteit
40 %Hbo werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding weg- en waterbouw, civiele techniek of vergelijkbaar of minimaal MBO4-niveau
30 %Ervaring met toezicht op gemeentelijke projecten
30 %Ervaring met bouwteams en kennis van asfalt
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 85,00
Competenties te toetsen in interviewfase
- Assertiviteit
- Zelfstandigheid
- Verantwoordelijkheid
- Goede communicatieve vaardigheden
Interviewfase
- Uit de beoordeling van de gunningscriteria en prijs volgt een ranking (maximaal of 3). Deze geselecteerden worden uitgenodigd voor een gesprek (Interview).
- Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt minimaal één kandidaat geselecteerd.
- De interviews zullen plaatsvinden op het gemeentehuis, Raadhuisplein 2 op maandag 11 november 2024. Gelieve hier rekening mee te houden.