Fraud Blocker Toezichthouder / directievoerder | Gemeente Overbetuwe | ZZP

Toezichthouder / directievoerder

Logo van de gemeente Overbetuwe, met de gestileerde tekst "gemeente Overbetuwe" in paars en een blauw abstract vleugelachtig ontwerp.

Aanvraagnummer: 6056
Organisatie: Gemeente Overbetuwe
Locatie: Elst
Uren per week: 32
Tarief: €80 per uur
Duur van de opdracht: 11 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 13-01-2025
Optie tot verlenging: Ja, 2 x een halfjaar
Sluitingsdatum: 07-01-2025 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Gemeente Overbetuwe

We zijn een moderne, informele organisatie, waar de lijnen kort zijn. Onze koers geeft ons richting én biedt ons voldoende ruimte om flexibel in te spelen op actuele ontwikkelingen. Als organisatie zijn we volop bezig om (andere) manieren van samenwerken te ontwikkelen met onze omgeving. Kijk voor meer informatie over de gemeente op www.overbetuwe.nl

Omschrijving team waarbinnen de medewerker te werk wordt gesteld:

Jouw opdrachtgever wordt de teammanager Ruimte. Inhoudelijk en werkmatig maakt je onderdeel uit van het ingenieursbureau van team Ruimte. Team Ruimte bestaat verder uit de afdelingen: beheer openbare ruimte, de buitendienst en natuurlijk de BOA’s. Er heerst een open cultuur, durven elkaar aan te spreken en streven samen onze doelen na.

Omschrijving project waarbinnen de medewerker te werk wordt gesteld:

Als toezichthouder ben je verantwoordelijk voor het toezicht op de kwaliteit van de verschillende werkzaamheden binnen de civiele sector. Denk hierbij aan rioolwerkzaamheden, pompen en gemalen, verkeerstechnische zaken, kabels en leidingen en natuurlijk ook het wegenonderhoud, zowel het klein onderhoud als groot asfalt onderhoud.

Hieronder een beetje een werkverdeling van de uren over de verschillende projecten;

  • 20 uur Reconstructie Mozartstraat en Heteren centrumplan

12 uur diverse kleine mobiliteitsprojecten, Zeegstraat, Sillestraat.


Verantwoordelijkheden

Taken en verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordeli jkheden zijn:

Iedere dag opnieuw sta jij voor de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden. Je stuurt de aannemer(s) aan en houdt toezicht op het werk dat wordt uitgevoerd. Houdt iedereen zich aan de afspraken? Passen we steeds de wettelijke kaders rondom onder arbo, veiligheid en milieu toe? Dat zijn de vragen waarop jij de antwoorden weet. Is er sprake van knelpunten tijdens de uitvoering? Dan spreek je de betreffende partij hierop aan. Je stuurt bij waar nodig en rapporteert aan de directievoerder en de beheerder. Je neemt deel aan verschillende overleggen, zoals bouwvergaderingen, en legt de afspraken vast. Als kostenverantwoordelijke verzamel je de termijnstaten. Deze leg je ter controle voor aan de directievoerder/beheerder. Voor zowel de aannemer als omwonenden en bedrijven ben jij het eerste aanspreekpunt voor allerlei diverse civieltechnische vragen. Is er sprake van een complexe vraag van de aannemer of van een klagende omwonende? Dan bepaal je met de directievoerder/beheerder de juiste aanpak. Naast je eigen projecten heb je ook oog voor de rest van de gemeente. Collega-toezichthouders kunnen rekenen op jouw betrokkenheid en samenwerking.


Beschikbaarheid

De kandidaat is beschikbaar binnen de aangegeven start en einddatum. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 in PDF toe. Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld. Benoem en beschrijf concreet in uw CV de relevante ervaring waaruit blijkt dat u aan onderstaande eis(en) voldoet. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum en beschrijving van de werkzaamheden te zijn vermeld.

Opleidingseis(en): • Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde MBO - HBO opleiding. - Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde MBO/HBO/WO opleiding. - Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar een relevante cursus / opleiding op het gebied van <vakgebied> afgerond.

Werkervaringseis(en): • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in deze functie (of vergelijkbaar) bij middelgrote gemeentelijke organisatie(s). Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in deze functie (of vergelijkbaar) bij middelgrote gemeentelijke organisatie(s).

De interviews zullen plaatsvinden op 10 januari 2025. Wij vragen u hier alvast rekening mee te houden.


Gunningscriteria

Sortering
Sorteer op kwaliteit (dan prijs)
Uitleg gunningscriteria

De kwaliteitsscore komt tot stand door de optelsom van het behaalde percentage op de beschreven wens(en).

Op basis van kwaliteit wordt de top van kandidaten samengesteld en uitgenodigd voor een gesprek. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.


Gunningscriteria Kwaliteit

100 %

Het beoordelingsteam beoordeelt de mate waarop de CV van de kandidaat aansluit bij de beschrijving van het functieprofiel: - Het CV sluit uitstekend aan bij onze uitvraag (100%) - Het CV sluit goed aan bij onze uitvraag (50%) - Het CV sluit voldoende aan bij onze uitvraag (0%)


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 80,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

  1. Je bent representatief, je bent een visitekaartje van de gemeente en je houding en gedrag straalt dat uit.
  2. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Communicatie is het sleutelwoord in alles wat je onderneemt. Je maakt helder en open contact, enthousiasmeert en informeert betrokkenen over zaken die voor hen van belang zijn.
  3. Je hebt een proactieve stressbestendige houding met oog voor details en een open, collegiale en op samenwerken gerichte instelling.
  4. Je hebt een kritische blik, kunt abstract denken en zit graag aan het stuur (waarbij je dus ook de verantwoordelijkheid aankunt).

De kandidaat wordt tijdens het gesprek op deze competenties beoordeeld.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Toelichting methodiek

  1. De documenten worden gecontroleerd. De gevraagde documenten dienen zodanig te zijn beschreven, dat de gemeente voldoende inzicht krijgt, om te kunnen beoordelen of aan de eisen is voldaan. Mocht uit documenten of het interview blijken dat de kandidaat niet aan de gestelde eisen of aangegeven wensen voldoet, dan wordt deze als nog knock-out verklaard en niet verder meegenomen in de beoordelingsprocedure.
  2. Uitsluitend de kandidaat/kandidaten die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes zich in de top rangorde plaatsen, kunnen worden uitgenodigd voor een interview.
  3. In het interview worden de eisen en wensen geverifieerd en de aangeboden kandidaat beoordeeld op werk/opdrachtinhoudelijke aspecten, de match met de organisatie en de aangegeven competenties. Op basis van de uitkomst van deze gesprekken vindt het besluit over (voorlopige) gunning van de opdracht plaats.

Mocht aan de hand van het interview blijken dat de toelichting niet in overeenstemming is met de ingediende offerte op zowel de eisen als wensen, kan dit tot uitsluiting leiden.


Reageer nu op deze opdracht!

6056 - Toezichthouder / directievoerder