Toezichthouder UAV

Logo van wijdemeren, met gestileerde blauwe tekst met daaronder groene en aqua abstracte watervormen.

Aanvraagnummer: 1881
Organisatie: Gemeente Wijdemeren
Locatie: Wijdemeren
Uren per week: 16-36 per week
Tarief: €80 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 10-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor ruim 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continue in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in Gooi & Vecht tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!


Opdracht

De toezichthouder houdt -samen met en onder aansturing van de Directie UAV-toezicht op de uitvoering van werken in de openbare ruimte. Hij/zij bewaakt in nauwe samenwerking met de directie UAV, de nakoming van gemaakte afspraken in het kader van het contract En adviseert de directie UAV bij afwijkingen

Meer inhoudelijk stuurt de toezichthouder door heldere en proactieve communicatie, op draagvlak en resultaten. Hij/zij controleert de aannemer op organisatie, planning, kwaliteit en stakeholdersbelangen van de uitvoering van (voornamelijk) civieltechnische projecten in de openbare ruimte (riolering, civieltechnische kunstwerken, wegen, beplanting en openbare verlichting),. Hij/zij is dus naast projectmatig werken (PMW) bekend met omgevingsmanagement en BLVC . De toezichthouder heeft eveneens ruime ervaring in het coördineren van de uitvoering van cultuurtechnische werken.

Op een energieke wijze is hij/zij in staat projecten naar een optimaal en duurzaam eindresultaat te leiden. Hij/zij heeft als belangrijke taak het houden van toezicht op de contract (vooral RAW-bestekken) conforme uitvoering. Ook wordt van hem/haar inzet gevraagd bij de (contract)voorbereiding van werkzaamheden in de openbare ruimte, met name het toetsen van ontwerpen, bestekken en het beoordelen / adviseren over meer-/minderwerken (op o.a. kwaliteit, kosten, tijd en omgevingshinder).

Daarnaast is hij/zij verantwoordelijk voor de (contract)administratie van projecten, opstellen van weekrapporten, hoeveelhedenadministratie, termijnstaten en het geïnformeerd houden van de directievoerder en projectleider.


Vereisten


/ knock-outcriteria

1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als toezichthouder;
3. Maximaal uurtarief €80,- per uur exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer en fee Flextender;
4. In het bezit van een VCA-VOL Certificaat;
5. Beschikbaar voor minimaal 32 uur op locatie;
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de UAV 2012 (benoem dit duidelijk in het cv);
7. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.


Gunningscriteria (weging)

8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als toezichthouder op civieltechnische projecten RAW systematiek 2020 (40 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Bereikbaarheid, Leefbaarheid, Veiligheid en Communicatie (30 punten);
10. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van civiele techniek (20 punten);
11. Aantoonbare werkervaring met het schrijven weekrapporten en dagrapportage’s (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Benodigd aantal professionals

1-2 (optie tot 2 fte’s van 16-20 uur)


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

De gemeente Wijdemeren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.


Planning

De gesprekken bij de gemeente Wijdemeren zijn gepland op woensdag 12 juni 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.