Aanvraagnummer: 5723
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 36 uur
Tarief: €55 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 02-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-12-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdrachtgever
Wij zijn er voor onze inwoners. Jouw bijdrage aan de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gewaardeerd. De lijnen zijn kort, en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren je om verantwoordelijkheid te nemen voor je werk en geven je volop ruimte om jouw talenten te ontdekken, in te zetten en te ontwikkelen. Fouten maken mag; leren en ontwikkelen zijn vanzelfsprekend onderdeel van werken in Huizen. Net als plezier! Goede ideeën en kwaliteit worden gewaardeerd, en we zijn eerlijk over waar het beter kan.
Opdracht
In deze 12 maanden ligt de nadruk op de volgende werkzaamheden:
- Functioneel beheer van de applicatie voor schuldhulpverlening.
- Functioneel beheer van de applicatie voor vroegsignalering en preventie.
- Functioneel beheer van Microsoft 365.
- Bijdragen aan het automatiseren van administratieve processen door middel van RPA (Robotic Process Automation).
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 2 januari 2025 voor 36 uur per week.
2. Een maximum uurtarief van €55,- exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer.
Gunningscriteria (weging totaal: 100 punten)
3. Het volgen van een traineeship functioneel beheer, gestart in 2024 (25 punten).
4. Minimaal 2 jaar werkervaring binnen de IT (25 punten).
5. Minimaal 1 jaar werkervaring met het uitvoeren van functioneel beheer (25 punten).
6. Minimaal 4 jaar werkervaring op de servicedesk (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij of de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Goede analytische vaardigheden.
- Gestructureerd en accuraat werken.
- Communicatief sterk en goed in relatiebeheer.
- Teamplayer, gericht op samenwerking binnen en buiten het team.
- Je sluit aan bij onze kernwaarden: samenwerken, toegevoegde waarde leveren, plezier hebben in je werk en resultaatgerichtheid.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8, conform de toepasselijke CAO van de opdrachtgever.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op werkdagen in overleg.
Planning
De fysieke gesprekken vinden plaats op donderdag 19 december 2024 tussen 10.00 uur en 12.00 uur. Uiterlijk woensdag 18 december 2024 ontvangen genodigden een uitnodiging. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient opdrachtnemer geregistreerd te zijn in het handelsregister (conform Waadi).