Aanvraagnummer: 4607
Organisatie: Gemeente Midden-Delfland
Locatie: Midden-Delfland
Uren per week: 36 uur
Tarief: €97,50 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 28-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Midden-Delfland is een informele organisatie met korte communicatielijnen. We hebben flexibele werktijden, zodat je werk en privé goed kunt afstemmen. Als Trekker, Coördinator, Projectleider Omgevingswet werk je binnen de afdeling Landschap, Wonen en Economie, die zich bezighoudt met vergunningverlening, toezicht, handhaving, ruimtelijke ordening, milieu, landschap en locatieontwikkeling. Binnen het team Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving (VTH) zorg je voor een passende afhandeling van vergunningsaanvragen en toezicht op de omgeving. Het team werkt samen met Omgevingsdienst Haaglanden, de Veiligheidsregio Haaglanden en stichting Dorp, Stad en Land.
Opdracht
Binnen het programma Implementatie Omgevingswet zijn diverse projecten gestart gericht op het verbeteren van VTH-werkprocessen. De opdracht omvat het opstellen, evalueren, bijstellen en borgen van deze processen, evenals het ontwikkelen en implementeren van rapportages en dashboards. De focus ligt op digitalisatie en optimalisatie van processen, waaronder archivering, opschoning van werkvoorraden en het opstellen van monitoren voor beleidsindicatoren, werkvoorraden en legesrealisatie. Toezicht- en handhavingsprocessen worden voorbereid voor volledige implementatie binnen Rx.Mission.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Minimaal 3 dagen aanwezigheid op kantoor;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau;
3. Uurtarief maximaal € 97,50, inclusief reiskosten en fee Flextender, exclusief BTW;
4. Aantoonbare werkervaring met Rx.Mission, benoem waar deze is opgedaan;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de implementatie van de Omgevingswet;
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als projectleider implementatie datagedreven werken binnen VTH.
Gunningscriteria
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met de implementatie van datagedreven werken, licht dit duidelijk toe in het cv (35 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als projectleider implementatie datagedreven werken binnen VTH (40 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het domein VTH bij een gemeente (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Zelfstandig werken
- Duidelijk in communicatie
- Goede contactuele eigenschappen
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze is verbonden aan de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht kan worden vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr, waarbij beschikbaarheid op Di en Do vereist is.
Planning
De gesprekken worden ingepland in de periode van 29 t/m 31 oktober 2024. De kandidaten die worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk op 28 oktober bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient deze in het handelsregister geregistreerd te staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt.
- Bij gunning wordt om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd.
De reactietermijn duurt tot maandag 28 oktober 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.