Uitgiftecoördinator Werklandschap Meerkerk IVa

Logo van gemeente vijfheerenlanden met de naam in kleurrijke verticale letters gerangschikt in drie rijen.

Aanvraagnummer: 7933
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeente Vijfheerenlanden
Locatie: Leerdam
Uren per week: 8 - 12 per week
Tarief: 125 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 24-03-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Vijfheerenlanden staat de komende jaren voor een uitdagende en complexe ruimtelijke opgave met een fors woningbouwprogramma, ontwikkeling van bedrijventerreinen en vernieuwing van het gemeentelijk vastgoed waaronder multifunctionele schoolgebouwen, zwembaden en dorpshuizen.

Opdracht
Je werkt concreet aan het opzetten en realiseren van een uitbreiding van het bestaande Werklandschap IV in Meerkerk. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het uitgeven van de kavels en het contracteren van de bedrijven om zich te vestigen. Dit betekent dat je samenwerkt met de Projectleider van de gemeente en zorgt voor de voorbereiding, aansturing en uitvoering van het project en zorg je dat de afstemming met het bestuur en opdrachtgever correct verloopt.

  • De opdracht omvat het coördineren en faciliteren van de uitgifteprocessen voor dit nieuwe bedrijventerrein, waarbij ruimtelijke en projectmatige afspraken worden vertaald naar concrete uitvoeringsplannen;
  • Zodra de uitgifte is voltooid of de opdrachtgever geen verdere behoefte heeft aan externe inhuur, stopt de opdracht;
  • Voor de uitvoering van deze opdracht verricht je de volgende werkzaamheden:
    • Afstemming met (toekomstige) gebruikers, en alle andere relevante partijen;
    • Bewaken van de planning en voortgang van de uitgifteprocessen;
    • Coördineren en faciliteren van de uitvoering van ruimtelijke en projectmatige afspraken;
    • Samenwerking met interne teams en externe stakeholders om uitdagingen tijdig aan te pakken;
    • Bijdragen aan een duurzame ontwikkeling van het werklandschap.
  • De opdracht is van tijdelijke aard is en zal geheel zelfstandig worden uitgevoerd, waarbij er geen gezagsverhouding aanwezig is;
  • De opdrachtnemer richt zijn eigen rol in, kan plaats- en tijdonafhankelijk werken en heeft de vrijheid om op basis van zijn eigen werkwijze te opereren;
  • 1 dag per week is aanwezigheid op kantoor wenselijk voor afstemming en herkenbaarheid.

Vereisten
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als uitgifte coördinator voor gebiedsontwikkeling van werklandschappen;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.

Gunningscriteria
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als uitgifte coördinator in de afgelopen 6 jaar (25 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met werklandschappen van een omvang van minimaal 5 hectare (maak dit concreet met een aantoonbaar voorbeeld) (25 punten);
5. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente (20 punten);
6. Maximaal uurtarief van € 125,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon/werkverkeer (15 punten);
7. Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van bestuurskunde, planologie, stedenbouw en/of bouwkunde (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Heeft gevoel voor innovatieve samenwerking met ondernemers en andere stakeholders;
- Is een stevige maar empathische gesprekspartner op alle niveaus;
- Beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit;
- Is van nature nieuwsgierig en functioneert optimaal in een veranderende omgeving;
- Werkt planmatig en resultaatgericht;
- Kan complexe processen overzien en vertalen naar concrete acties;
- Kan snel knelpunten identificeren en oplossingen aandragen die aansluiten bij de doelstellingen van het project;
- Heeft een pragmatische instelling en kan schakelen tussen strategie en uitvoering;
- Heeft affiniteit met duurzame gebiedsontwikkeling en kan bijdragen aan het realiseren van een toekomstbestendig werklandschap;
- Is bekend met actuele trends en ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid en ruimtelijke ordening;
- Beschikt over een goed en aantoonbaar netwerk binnen zowel de sector als de regio en kan dit effectief inzetten voor de opdracht;
- Kan relaties opbouwen en onderhouden met zowel interne als externe stakeholders;
- Heeft basiskennis van financiële aspecten van projecten en kan budgetten bewaken;
- Is in staat om afwegingen te maken tussen kwaliteit, tijd en kosten;
- Is zelfstandig, proactief en neemt verantwoordelijkheid;
- Heeft inzicht in beleidsprocessen en kan beleidsmatige afwegingen vertalen naar praktische uitvoering.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11/12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
Voorkeur voor 1 persoon om volledig in te zetten.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Invulling is bespreekbaar.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden nader bepaald, afhankelijk van het aantal kandidaten die hiervoor uitgenodigd worden. Zij ontvangen zo spoedig mogelijk bericht zodra de keuze gemaakt is wie op gesprek mogen komen. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!