Vastgoedregisseur sportaccommodaties

Logo van wijdemeren, met gestileerde blauwe tekst met daaronder groene en aqua abstracte watervormen.

Aanvraagnummer: 3080
Organisatie: Gemeente Wijdemeren
Locatie: Wijdemeren
Uren per week: 30 per week
Tarief: €115 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 12-08-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 02-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor ruim 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continue in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in Gooi & Vecht tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!


Opdracht

De opdracht wordt uitgevoerd bij de afdeling Vastgoed & Grondzaken van de gemeente Wijdemeren. Het team Vastgoed voert diverse privaatrechtelijke taken uit gericht op het beheer en onderhoud van het gemeentelijk vastgoed, transformatie van maatschappelijk vastgoed, het beheer van diverse sportaccommodaties en vraagstukken op het gebied van grondzaken. Binnen de afdeling Vastgoed & Grondzaken zal je als vastgoedregisseur sportaccommodaties aan de slag gaan met:

- Inhoud geven aan het relatiebeheer vanuit de gemeente naar de diverse sportverenigingen;
- Huur en onderhoudsovereenkomst bij verenigingen in overeenstemming brengen met de gemaakte afspraken;
- Alle erfpacht en opstalrecht op orde brengen, samen met de jurist vastgoed;
- Onderhoudsvergoeding gras- en kunstgrasvelden opstellen (tarieven harmoniseren en marktconform maken);
- Deelnemen aan eventuele aanbestedingstrajecten (kunst)sportvelden, inkoop inventaris en keuringen, sporthalbeheer extern onderbrengen;
- Opstellen accommodatieregeling;
- Tarieven huur sporthallen harmoniseren en marktconform maken;
- Periodiek overleg voeren met (externe) beheerders sporthallen, streven naar uniformiteit;
- Opstellen collegevoorstellen en raadsinformatiebrieven;
- Beantwoorden raadsvragen etc..


Vereisten / knock-outcriteria

1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Uiterlijk beschikbaar per 12 augustus 2024 voor minimaal 30 uur per week, gedurende de duur van de opdracht, inclusief eventuele verlengingen;
3. Aantoonbare werkervaringen met huisvestingsvragen rond het sportbeleid binnen een gemeente;
4. Een maximum uurtarief van € 115 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten.


Gunningscriteria (weging)

5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met beheer(overeenkomsten) van sportaccommodaties (35 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar (35 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met aanbestedingstrajecten van sport-gerelateerde aspecten bij een gemeente (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld (30 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

De gemeente Wijdemeren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.


Planning

De gesprekken bij de gemeente Wijdemeren zijn gepland op dinsdag 6 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 5 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.