Wabo plantoetser

Tekstlogo met de tekst "gm gooisemeren" in kleine letters, gestileerd in een paars verloopkleurenschema.

Aanvraagnummer: 830
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Bussum
Uren per week: 32 tot 36 per week
Tarief: €85 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 22-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Als vergunningverlener /erfgoed specialist weet je hoe belangrijk het is dat aanvragers hun vergunning niet alleen op tijd ontvangen maar ook dat er met hem of haar over wat er mogelijk is meegedacht wordt. Zeker als het gaat om monumenten is specialistische kennis noodzakelijk. Heb jij een technische opleiding en als specialisatie erfgoed. Dan zoeken we jou!

  • Je verstrekt mondelinge en schriftelijke informatie aan de aanvrager (inwoner of bedrijf) en aan collega’s en adviseurs;
  • Je bewaakt de voortgang van de processen en controleert informatie op juistheid en volledigheid;
  • Je verwerkt de adviezen die je ontvangt tot een juridisch juiste beslissing;
  • Je zorgt dat aanvragers op tijd hun vergunning krijgen.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 22 april 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Competenties

  • Je schrikt niet van een hoge werkdruk;
  • Je denkt mee met de aanvrager, adviseurs en collega’s;
  • Je toont initiatief, je denkt vooruit en in oplossingen, je bent ondernemend;
  • Je bent stressbestendig en steekt graag de handen uit de mouwen;
  • Je bent leergierig en ambitieus;
  • Je bent zelfstandig, flexibel en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je werkt zorgvuldig en precies;
  • Teamwork is voor jou vanzelfsprekend;
  • Je hebt oog voor de politieke omgeving waarin je werkt.

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als vergunningverlener omgevingsrecht (40 punten);
5. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting Bouwkunde of Recht (25 punten);
6. Een afgeronde opleiding ABW1 én ABW 2 (benoem dit duidelijk in het cv) ( 25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met RX Mission (benoem dit duidelijk in het cv) (5 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het Bouwbesluit 2012 (benoem dit duidelijk in het cv) (5 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener omgevingsrecht
3. Uurtarief maximaal €85,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9 .

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
3.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 24 april 2024 of vrijdag 25 april 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 23 april 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.

Overige informatie

  1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer
  2. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  3. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.
  4. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.ind
    • U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering , 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.
  5. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  6. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).