Aanvraagnummer: 3078
Organisatie: Gemeente Westland
Locatie: Westland
Uren per week: 24 tot 36 per week
Tarief: €63,10 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt de gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!
Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.
Opdracht
Als administratief ondersteuner Wmo maak je deel uit van het Team Zorg. Team zorg behandelt meldingen van burgers die ondersteuning wensen vanuit de Wet Maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Je werkt als een verlengstuk van de Wmo consulenten, waarbij je ze ondersteunt bij diverse werkzaamheden. De Wmo ondersteuners hebben wij ingedeeld in 2 clusters. De Frontoffice en de Backoffice. De Frontoffice is verantwoordelijk voor de werkzaamheden rondom de melding. De Backoffice is o.a. aan zet bij wijzigingen, beëindigingen en het maken van beschikkingen.
Vanwege langdurig zieken zijn wij op zoek naar tijdelijke ondersteuning in onze Frontoffice. De werkzaamheden van de Frontoffice bestaan voornamelijk uit:
- Het screenen van de binnengekomen meldingen;
- Korte vraagverduidelijking;
- Mailbox beheren Teamzorg en de daaruit voortkomende acties uitzetten;
- Telefoonnotities nabellen en/of doorzetten aan betrokken consulent;
- Inplannen gesprekken telefonisch onderzoek;
- Behandelen aanvragen Gehandicaptenparkeerkaart.
Je hebt hierbij overleg met Wmo consulenten, zorgaanbieders, leveranciers en andere (externe) partners. Ook draag je zorg voor de archivering en stel je je beschikbaar voor andere voorkomende (algemene) administratieve taken en projecten.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximum uurtarief van € 63,10 inclusief reiskosten woon-werk, fee Flextender en excl. btw; 2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in de richting van het sociaal domein;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het werken met office 365 (Word, Excel, Teams en Outlook) benoem waar dit is opgedaan;
4. Aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein op het gebied van zorg en welzijn;
5. Aantoonbare werkervaring met en kennis van de WMO, benoem waar dit is opgedaan;
Gunningscriteria (weging)
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Wmo ondersteuner (30 punten); 7. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van Wmo aanvragen (20 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (15 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite-SD (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (20 punten);
10. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Corsa (benoem in het cv waar dit is opgedaan) (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag