WOZ Medewerker

Aanvraagnummer: 11060
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Doesburg
Locatie: Doesburg
Uren per week: 8 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 x 2 maanden
Sluitingsdatum: 23-05-2025 12:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Doesburg mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Doesburg. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
Doesburg is een kleine gemeente van zo'n 11.000 inwoners. Met ruim 100 medewerkers zorgen we ervoor dat het voor inwoners, ondernemers en bezoekers prettig wonen, werken en recreëren is in onze stad.
Wat maakt werken bij Doesburg fijn? We zijn een compacte en dynamische organisatie, volop in ontwikkeling. De organisatie is verdeeld in 4 afdelingen, met daarin samenwerkende teams die staan voor goede dienstverlening aan de inwoners. De verantwoordelijkheid ligt laag binnen de organisatie en de lijnen met het bestuur zijn kort. In een team werk je samen met behulpzame en talentvolle collega’s in een informele sfeer.
In Doesburg krijg je de kans om alles uit jezelf te halen, kun je je eigen werk regisseren en heb je een breed takenpakket. Spreekt dat je aan? Kom dan werken bij de gemeente Doesburg!
Opdracht
Wij zijn op zoek naar een ervaren WOZ-medewerker voor tijdelijke ondersteuning binnen ons team. Als WOZ-medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve en communicatieve taken met betrekking tot de WOZ en lokale heffingen. Je werkt nauw samen met onze vaste medewerkers om ervoor te zorgen dat alle processen soepel verlopen. De werkzaamheden omvatten:
- Administratief afhandelen van WOZ-bezwaren.
- Telefonisch beantwoorden van vragen van burgers over aanslagen lokale heffingen.
- Verwerken van BAG-WOZ mutaties voor de waarderingskamer.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Per direct beschikbaar voor 8 uur per week gedurende de hele opdracht;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Key2Belastingen (Centric Belastingen) (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met van JOIN (Decos) (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
5. Aantoonbare afgeronde juridisch administratieve opleiding op minimaal mbo 4 niveau.
Gunningscriteria
6. Aantoonbare afgeronde opleiding tot WOZ-medewerker (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 5 jaar met WOZ-administratie bij een gemeente (50 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van parkeerbezwaren bij een gemeente (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Uitstekende administratieve vaardigheden en een nauwkeurige werkhouding;
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling;
- Proactieve en zelfstandige werkhouding.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Nee.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 27 mei 2025, vanaf 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 26 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 23 mei 2025, 12.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.