Aanvraagnummer: 580
Organisatie: Gemeente Waalwijk
Locatie: Waalwijk
Uren per week: 32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 22-4-2024 t/m 22-7-2024
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 22-4-2024
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 08-04-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Als medewerker Burgerzaken werk je in Waalwijk zowel aan de frontoffice als in de backoffice. Alle werkzaamheden op het gebied van Burgerlijke Stand en Basisregistratie Personen komen voorbij; Eerste inschrijvingen, muteren en corrigeren BRP, brondocumenten beoordelen, naturalisatie aanvragen afhandelen, adresonderzoeken, op de juiste wijze toepassen van Internationaal Privaatrecht, geboorteaangifte, overlijdensaangifte en huwelijksmeldingen verwerken etc. Ook vind je het een uitdaging om ingewikkelde casussen tot een goed einde te brengen of je collega's hierin te adviseren. Je bent een vraagbaak voor zowel de klant als voor je collega's.
Weging prijsdeel:
20 %
Beschikbaarheid
De kandidaat is vanaf de startdatum van 22 april voor de volledige 32 uur inzetbaar voor de opdracht.
Weging:
20 %
Werkervaring
Aantoonbare werkervaring op het gebied van Burgerzaken. Hoe meer relevante recente werkervaring, hoe meer punten worden toegekend. Aantoonbaar middels CV
Weging:
25 %
Extra opleiding
Kandidaat heeft een afgeronde MLO opleiding of relevante modules uit de diplomalijn van de NVVB.
Weging:
10 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Interview is doorslaggevend
Interview is doorslaggevend
Weging:
25 %
De interviews vinden plaats op donderdag 11 april 2024.