Projectmanager PAK Huis

Logo van Gemeente Brummen met een gestileerde blauwe leeuw die in een groene boom met rode vruchten klimt, naast de tekst "Gemeente Brummen.

Aanvraagnummer: 2378
Organisatie: Gemeente Brummen
Locatie: Gemeente Brummen
Uren per week: 20
Tarief: Geen maximum
Regio: Gelderland
Startdatum: 04-07-2024
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 01-07-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Binnen de grenzen van gemeente Brummen ligt Eerbeek als grootste kern. Er doen zich koppelkansen voor in Eerbeek. Kansen voor de samenleving die een stevig fundament bieden voor een leefbaar dorp voor een volgende generatie, maar ook kansen voor de uitvoering van diverse beleidsambities van de gemeente Brummen als geheel. Dat doen we door het verbinden van opgaven vanuit sociaal domein en fysieke leefomgeving met opgaven van de regio Veluwe.

In het centrum van Eerbeek zien we een stenen ontwikkeling voor ons die verschillende gebruikers kan bedienen waaronder een Papier- en Kartonmuseum, de bibliotheek, de SWB en een gemeentelijk steun- en informatiepunt (STIP). De raad van gemeente Brummen staat positief over het idee PAK Huis.

We zijn daarom op zoek naar een integrale projectmanager die het idee van het PAK Huis verder gaat onderzoeken, gaat structureren en trekken. De projectmanager geeft richting aan het idee en neemt daar alle stakeholders in mee. Gestart wordt met het opstellen van een bestuursopdracht, waar een haalbaarheidsonderzoek/business case voor het realiseren van het PAK Huis in de Spoorzone (Elis Ligtleeplein/Coldenhovenseweg) van Eerbeek onderdeel van is.


Verantwoordelijkheden

  • Je stuurt als projectmanager de gebruikers in het PAK Huis integraal aan. Je werkt samen met de projectleiders, projectmedewerkers, (beleids)adviseurs en medewerkers binnen de gemeentelijke organisatie en externe stakeholders;
  • Je zoekt uit wat er nodig is om de diverse deelprojecten te verbinden en samen te brengen tot een gewenst en gedragen resultaat.
  • Je hebt een leidende rol in de voorbereiding van subsidieaanvragen en houdt hiervoor de benodigdheden en deadlines in de gaten om tijdig tot een kwalitatieve aanvraag te komen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het politiek/bestuurlijk verankeren van het PAK Huis binnen de gemeente;
  • Je houdt je bezig met het projectmanagement en de inhoudelijke aansturing van de betrokken projectleden binnen het programma en het onderhouden van contacten met samenwerkende partijen;
  • Je bent in staat om collega’s van het team en de projecten inhoudelijk te begeleiden en te coachen;
  • Je levert proactief een bijdrage aan de verdere professionalisering van projectmatig werken van de gemeente Brummen.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 4 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

Je voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

Ervaring in integraal multidisciplinair projectmanagement

HBO-WO opleiding projectmanagement


Gunningscriteria

Sortering
Sorteer op kwaliteit (dan prijs)
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de beste kwaliteit wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten worden twee kandidaten geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.


Gunningscriteria Kwaliteit

10 %

Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Projectmanagement, Ruimtelijke ontwikkeling, Planologie of Bestuurskunde aangevuld met projectmanagement en training op het gebied van ruimtelijke ontwikkelingen. Beoordelingskader: Opleiding sluit voldoende aan (1 punt) Opleiding sluit goed aan (3 punten) Opleiding sluit uitstekend aan (5 punten)

50 %

Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in integraal multidisciplinair projectmanagement in de afgelopen 8 jaar. Beoordelingskader: Ervaring sluit voldoende aan (1 punt) Ervaring sluit goed aan (3 punten) Ervaring sluit uitstekend aan (5 punten)

35 %

Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als (integraal) Projectleider, projectmanager of programma-/gebiedsmanager bij een overheidsorganisatie. Beoordelingskader: Ervaring sluit voldoende aan (1 punt) Ervaring sluit goed aan (3 punten) Ervaring sluit uitstekend aan (5 punten)

5 %

Gemeente Brummen hecht waarde aan een goede werk-privé balans en is een voorstander van duurzaam reizen voor woon-werk verkeer. Hybride werken hoort zeker tot de mogelijkheid, maar gezien de aard van de functie zal veelal ook op locatie worden gewerkt. We wensen de reisafstand zoveel mogelijk te beperken. Vermelden van de woonplaats is noodzakelijk. Beoordelingskader: Reisafstand is meer dan 50 km enkele reis (1 punt) Reisafstand is tussen de 35-50 km (3 punten) Reisafstand is minder dan 35 km (5 punten)


Gunningscriterium Prijs

Geen limieten

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De volgende competenties vinden we van belang en zullen worden getoetst in de interviewfase:

  • gevoel voor innovatieve samenwerking zowel met inwoners, ondernemers en collega's;
  • stevigheid en empathisch vermogen als gesprekspartner op alle niveaus;
  • politieke en bestuurlijke sensitiviteit;
  • nieuwsgierigheid en het vermogen om te functioneren in een snel veranderende omgeving.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 en 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.