Aanvraagnummer: 2792
Organisatie: Gemeente Elburg
Locatie: Elburg
Uren per week: 24 tot 32 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 19-07-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is. Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.
- Opdracht
Controleren voortgang maandafsluiting en ondersteunen collega's daarbij - Aansluiting tussen GOUW (belastingen) en KEY2Financiën monitoren
- Financieel beheer van tussenrekeningen, balansgedeelte en checken BTW-aagifte
- Meedraaien in verbetertrajecten, zoals implementatie van LIAS, aanbrengen van QR-code op facturen, etc.
- Medewerkers coachen en sparringspartner voor medewerker
- Zelf bijspringen daar waar de druk het hoogst is (handen uit de mouwen steken)
Het is geen hard vereiste, maar een grote plus als met onderstaande werkzaamheden ervaring is opgedaan:
- Personeelsadministratie / inrichting loonsomsturing / personeelsbegroting
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op hbo niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker financiën;
3. Voor deze opdracht is minimaal 3 dagen fysieke aanwezigheid vereist.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Een afgeronde opleiding op financieel vlak op hbo niveau (25 punten); 5.Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker financiën (35 punten);
6. Minimaal 3 jaar ervaring binnen een gemeentelijk instelling (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met GOUW en Key2finance (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: ja, zie hierboven minimaal 3 dgn per week op kantoor