Fraud Blocker Sociaal werker - Freelance Opdrachten

Sociaal werker

Logo van Gemeente Arnhem met tekst "Gemeente Arnhem" in blauw met aan de rechterkant een gestileerd adelaarswapen.

Aanvraagnummer: 3271
Organisatie: Gemeente Arnhem
Locatie: Gemeente Arnhem
Uren per week: 4
Tarief: €80 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 02-09-2024
Optie tot verlenging: Ja, tot maximaal december 2025
Sluitingsdatum: 19-08-2024 08:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Als sociaal werker ben je gericht op individuele hulp- en ondersteuning en/ of omgevings- en samenlevingsgerichte ondersteuning. De individuele hulp- en ondersteuning richt
zich op sociaal gerelateerde vragen of behoeften van mensen op meerdere leefgebieden die impact
hebben op hun sociaal en maatschappelijk functioneren. Je houdt je bezig met
preventie, steunt mensen individueel door hen het eigen vermogen te laten aanspreken en helpt mensen bij probleemoplossing wanneer zij dat niet op eigen kracht kunnen.

Opdracht>

Het leiden van 10 bijeenkomsten en bijbehorende planning en organisatie. Inclusief afstemming zoekt met de ervaringsdeskundige, de kinderwerker van Rijnstad, de coach van sociaal wijkteam. De locatie regelen.

Verwachting tijdmanagement

Organiseren en leiden bijeenkomsten (op de dag zelf 4 uur, inclusief voorbereiding) en in de weken daarom heen voorzorg (check) en nazorg i.o.m. netwerk partners gaat regelen. Startbijeenkomst medio oktober, daarna 2 bijeenkomsten per maand, in totaal 10 bijeenkomsten. Het is belangrijk om handig en goed plannen te in december. Na deze 10 bijeenkomsten wordt een volgende reeks gepland vanaf maart na evaluatie van de 1e ronde.

Meer informatie over het project via de volgende link Zakgeldproject - HAN - Versterken van Sociale Kwaliteit


Verantwoordelijkheden

Het werven van de gezinnen zal gedaan worden door sociaal wijkteam en netwerkpartners in de wijk. De coordinatie hiervan ligt bij de sociaal werker waar wij nu naar op zoek zijn. De uitnodiging zal vooral uitgereikt gaan worden op papier.

Verantwoordelijk voor de gehele organisatie van de bijeenkomsten.

Indien de samenwerking goed verloopt en de bijeenkomsten naar verwachting worden bezocht, dan is de wens om een 2e en 3e ronde uit te voeren, 2e ronde maart- juni, 3e ronde oktober – december. Als mogelijk wordt ook een kandidaat uit de wijk opgeleid om deze bijeenkomsten te leiden.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 2 september 2024 tot en met 31 januari 2025 voor 4 uur per week. De kandidaat is beschikbaar voor een gesprek op 21 of 22 augustus in de middag. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.

Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): Bachelor (hbo) werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Eis 3. Gevraagde werkervaring: Ervaring met het leiden van groepsbijeenkomsten opgedaan in de afgelopen 4 jaar. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: verbindend, organiseren, plannen. Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.

Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl).


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Offertes die onder de maat scoren, lager dan 50% zullen wij niet beoordelen en kunnen worden afgewezen op basis van een te lage kwaliteit.

De Gemeente Arnhem behoudt zich het recht voor om offertes terzijde te leggen indien er overmatig veel taal -en/of spelfouten voorkomen.


Gunningscriteria Kwaliteit

50 %

Wens 1. Sociale kaart (minimale opleiding): Kennis van sociale kaart Arnhem. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

30 %

Wens 2. Minimale werkervaring> Recente ervaring met de doelgroep, mensen uit lage SES wijk, met name van ouders met kinderen met een laag inkomen, kennis van schulddienstverlening. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

20 %

Wens 3. Kennis van: Kennis van de wijk Klarendal is een pre. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 80,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De interviews zullen plaatsvinden op 21 of 22 augustus tussen 14.30 en 16.30 uur fysiek op locatie of via MS Teams. U wordt hierover tijdens de uitnodiging over geïnformeerd.

Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de offertes blijkt dat er meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken externen worden uitgenodigd voor een interview.