Aanvraagnummer: 3294
Organisatie: Gemeente Nieuwegein
Locatie: Nieuwegein
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.
Opdracht
De afdeling Support van de gemeente Nieuwegein is tijdelijk op zoek naar een medewerker Senior Recordbeheerder We willen meer digitaal werken. De projecten die op dit moment in uitvoering zijn, gaan over substitutie, digitale handtekening en digitale verzending van documenten. Daarnaast wordt gewerkt aan het digitaal archief en hebben we nog een aantal vernietigingsrondes om uit te voeren.
Jouw werkzaamheden
Je bent als Senior medewerker Recordbeheerder verantwoordelijk voor het uitvoeren van de volgende taken:
- Je bent in staat alle fysieke en digitale poststromen (inclusief e-mail) te sorteren, beoordelen, scannen en (zaakgericht) te registreren in onze zaaksystemen;
- Je bent in staat controles op de kwaliteit van (gescande) documenten én hun metadata uit te voeren;
- Je handelt zelfstandig af vragen van medewerkers op het gebied van informatiebeheer en stelt informatie beschikbaar;
- Je bent een vraagbaak en kunt collega's begeleiden bij het dagelijkse registreren en zaakgericht archiveren;
- Je bent bekend met archiefprocessen als waarderen, selecteren, vernietigen en overdragen en kunt dit in de gehele breedte toepassen (ervaring met inventariseren is een pré);
- Je signaleert uitvoeringsrisico's en kunt meedenken over verbetervoorstellen;
- Je hebt inzicht in de bedrijfs-en werkprocessen van een gemeentelijke organisatie en kennis van proces- en zaakgericht werken;
- Je beschikt over communicatieve- en sociale vaardigheden en je hebt een klantgerichte en open houding, en kunt adviserend optreden.
Vereisten/ knock-outcriteria (te beoordelen door Flextender)
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Medewerker Recordbeheerder binnen een overheidsinstelling
2. Minimaal een aantoonbare afgeronde opleiding SOD2 of een opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Medewerker informatiebeheer/DIV binnen een gemeentelijke instelling (40 punten); 4. Een aantoonbare afgeronde opleiding SOD2 (30 punten);
5. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor opleiding op het gebied van Informatiemanagement / Informatiebeheer (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (20 punten);
6. Beschikbaar per 16 september 2024 voor minimaal 36 uur (5 punten);
7. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (5 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.