Aanvraagnummer: 3356
Organisatie: Gemeente de Bilt
Locatie: De Bilt
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 16-09-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 22-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie .
Opdracht
De taken en werkzaamheden bestaan uit het up to date houden van de applicatie Key2Financien. Hieronder kun je verstaan : - Helpdesk voor Key2financien;
- Vraagbaak over Key2Financien;
- Communicatie met de RID en de softwareleverancier Centric;
- Rapportages via Cognos uit Key2financien;
- Verzorgen van het rekeningschema;
- Oplossen van storingen;
- Opschonen van oude data;
- Voorbereidingen voor implementatie naar nieuw software systeem.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van functioneel beheer; 2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als applicatiebeheerder in de afgelopen 3 jaar;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als applicatiebeheerder; (20 punten) 5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als applicatiebeheerder bij een gemeente; (25 punten)
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als applicatiebeheerder van Key2Financien; (30 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met implementatie trajecten, noem hiervan 2 duidelijke voorbeelden in het cv. (25 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Is hybride werken mogelijk: ja, echter wel verplicht op kantoor op maandag en donderdag.