Aanvraagnummer: 3451
Organisatie: Gemeente Wijdemeren
Locatie: Wijdemeren
Uren per week: 20 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 03-09-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor zo’n 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continu in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.
Opdracht
In de periode september t/m november vernieuwt Wijdemeren haar gemeentelijke website ( www.wijdemeren.nl ). Om deze vernieuwing in het CMS (Smartsite) goed door te voeren zoeken we extra ondersteuning. Denk hierbij aan: functioneel beheer (formulieren, DigiD etc.), webredactie (B1 en toegankelijk) en de projectleiding hiervan. In deze opdracht wordt je toegevoegd aan het team Communicatie. Daarin werkt de Communicatieadviseur Online, waar je nauw mee gaat samenwerken. Zij werkt al langer samen met de leverancier (Seneca) waardoor we na de zomer van start kunnen met de invul- en testfase.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van IT; 2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel beheerder.
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectleider vernieuwing website (20 punten);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als functioneel beheerder (20 punten);
5. Aantoonbare kennis van en werkervaring met CMS Smartsite (20 punten) (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met webredactie (schrijven op B1-taalniveau en de digitale toegankelijkheidseisen) (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring bij een publieke organisatie (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg. De gemeente Wijdemeren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.