Fraud Blocker Klantregisseur - Freelance Opdrachten

Klantregisseur

Logo van Zutphen met gestileerde lijntekeningen van historische gebouwen boven het woord "Zutphen" in blauw, met daaronder een golvende lijn die een rivier voorstelt.

Aanvraagnummer: 3613
Organisatie: Gemeente Zutphen
Locatie: Gemeente Zutphen
Uren per week: 36
Tarief: € 80 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 20-09-2024
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 08-09-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Ben jij klaar om samen met ons te werken aan een betere toekomst voor inwoners van Zutphen die een beroep op ons doen? Als Klantregisseur speel jij een cruciale rol in het bieden van toekomstperspectief en het vergroten van kansen voor deze inwoners. Wij geloven in bestaanszekerheid, vertrouwen en gelijkwaardigheid en willen graag samen met jou een werkwijze ontwikkelen die hierop aansluit.

Ben jij betrokken, daadkrachtig en wil jij echt het verschil maken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Lees snel verder en ontdek hoe jij kunt bijdragen aan het welzijn van onze inwoners en aan een inclusieve samenleving in Zutphen.

Bij de gemeente Zutphen doe je interessant en uitdagend werk dat er werkelijk toe doet. Je hebt meer invloed dan je misschien denkt! Door jouw werk draag je bij aan het dagelijkse leven en welzijn van de inwoners, ondernemers en organisaties in Zutphen.


Verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor de dienstverlening aan inwoners die een beroep doen op inkomensondersteuning. Jouw klantgerichte karakter past perfect bij deze functie. Je zet onze inwoners altijd centraal en kunt goed luisteren. Je denkt in mogelijkheden en ondersteunt de inwoner om mee te kunnen doen in de maatschappij en om, zo mogelijk, financieel zelfredzaam te worden.
  • Je beheert een eigen caseload en voert informerende en adviserende gesprekken met inwoners en je beoordeelt aanvragen voor de Participatiewet. Jouw uitstekende communicatieve vaardigheden en coachend vermogen bewijzen daarbij hun waarde. Je weet door jouw professionaliteit een relatie op te bouwen op basis van wederzijds vertrouwen en weet hierin te motiveren, inspireren en durft te confronteren.
  • Je onderhoudt contact met collega’s binnen en buiten het team en met de inwoners die jij ondersteuning biedt. Je hebt een brede blik en brengt jouw (inkomens)expertise in. Jouw accuraatheid en samenwerkingsgerichte houding komen goed van pas.

Beschikbaarheid

De kandidaat is zo snel mogelijk inzetbaar tot 1 april 2025. Voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel 1 tot 2 keer worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Je voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe


Overige eisen

• Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO-opleiding met ervaring (minimaal 3 jaar; • Je beschikt over werkervaring in caseload beheer en het verwerken van aanvragen levensonderhoud • Je hebt affiniteit met het werken o.b.v. vertrouwen en gelijkwaardigheid in je werk met inwoners; • Je bent overtuigend op basis van je kennis en kunde. • Je bent daadkrachtig; • Je legt verbindingen; • Je bent proactief zowel intern- en extern; • Je bent resultaatgericht;

Je hebt minimaal 3 jaar recente werkervaring op het gebied van klantregisseur inkomen. bij een gemeentelijke overheid. Je bent in bezit van een VOG, gemeente Zutphen kan na gunning een VOG opvragen

Je hebt HBO werk- en denkniveau.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 40 %
Gewicht van kwaliteit : 60 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO-opleiding met ervaring (minimaal 3 jaar;

40 %

Je beschikt over werkervaring in caseload beheer en het verwerken van aanvragen levensonderhoud

20 %

Je hebt affiniteit met het werken o.b.v. vertrouwen en gelijkwaardigheid in je werk met inwoners;


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 80,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De gevraagde competenties worden getoetst tijdens de interviewfase.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op 10 september 2024. Gelieve hier rekening mee te houden.