Fraud Blocker Twee (2) medewerkers Servicepunt Frontoffice - ZZP Opdrachten

Twee (2) medewerkers Servicepunt Frontoffice

Logo van Apeldoorn met een groen gestileerd bladdessin naast het woord "Apeldoorn" in groen lettertype.

Aanvraagnummer: 3622
Organisatie: Gemeente Apeldoorn
Locatie: Gemeente Apeldoorn
Uren per week: 32 - 36
Tarief: €70 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-10-2024
Optie tot verlenging: twee (2) keer één (1) jaar
Sluitingsdatum: 16-09-2024 08:30

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Werken voor Apeldoorn…

...betekent werken voor een open en ambitieuze organisatie. Met 170.000 inwoners zijn we de elfde gemeente van Nederland. Met zo’n 2.000 collega's werken we aan het Apeldoorn van nu én morgen.

Genoeg uitdaging voor jou en jouw team dus! Jij komt te werken bij het Servicepunt, een team met circa 35 collega’s die zich richten op de eerstelijns vragen op het gebied van HRM, Facilitair en ICT. In de praktijk werk je vooral samen met collega’s uit de frontoffice (telefoon en balie) en backoffice (tweedelijns ondersteuning). Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk een uitstekende dienstverlening aan onze klanten en een goede samenwerking. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan de salarisadministratie, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!

Dit ga je doen

Als medewerker bij het Servicepunt ben jij het visitekaartje voor de interne dienstverlening voor je collega’s. Collega’s kunnen bij jou terecht met eerstelijns vragen op het gebied van ICT, HRM en facilitaire zaken. Dit doe je telefonisch, maar ook face-to-face aan onze balie. Denk aan een probleem met een smartphone, een kapotte lamp of een vraag over de salarisstrook, het komt allemaal langs. Genoeg afwisseling dus!

Daarnaast ben je onze expert op het gebied van ICT. In de tweede lijn zorg jij ervoor dat complexere ICT-vragen tóch opgelost worden. Hiervoor werk je nauw samen met de ICT’ers van de derde lijn. Zo draag je bij aan het verbeteren van onze dienstverlening.


Verantwoordelijkheden

Klanten kunnen op jou rekenen! Jij bent proactief, dienstverlenend, klantgericht, oplossingsgericht, communicatief vaardig en stressbestendig. Jij behandelt vragen en wil die zo goed mogelijk structureel oplossen. Jij kan goed samenwerken. Je werkt namelijk nauw samen met je directe collega’s, afdeling Informatie, maar ook met collega’s van de gehele organisatie. Daarnaast ben je nauwkeurig en zorg je voor een goede verslaglegging. En met jouw analytisch vermogen zit het ook wel goed. Jij analyseert inkomende vragen, doorgrondt waarmee iemand geholpen is en analyseert problemen om met oplossingen te komen, óók voor de langere termijn. Daarnaast beschik je over:

  • kennis van de volgende systemen: Topdesk, Microsoft Azure, Microsoft inTune, Citrix, Microsoft Office;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift);
  • minimaal een Mbo-3 of 4 opleiding, bij voorkeur in de richting ICT;
  • ervaring in soortgelijke functie;
  • veel van ICT weet en ‘dienstverlenend’ op jouw voorhoofd geschreven hebt staan;
  • flexibel bent en graag van afwisseling houdt;
  • veel contacten wil hebben met collega’s, klanten of klantorganisaties;
  • het geen probleem vindt om op kantoor aanwezig te zijn.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot 1 april 2025 voor 32 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) keer één (1) jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.

2. De kandidaat beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift).

3. De kandidaat beschikt over minimaal Mbo-3 of 4, bij voorkeur in de richting van ICT. Voornoemde dient te blijken uit het ingediende cv.

4. De kandidaat heeft ervaring in een soortgelijke functie. Voorgenoemde dient te blijken uit het ingediende cv.

5. De kandidaat heeft de benodigde kennis van de volgende systemen: Topdesk, Microsoft Azure, Microsoft inTune, Citrix en Microsoft Office. Voornoemde dient te blijken uit het ingediende cv.

6. De kandidaat dient bereid te zijn om 4 dagen per week werkzaam te zijn op kantoor.

7. De inschrijver dient tenminste één referentie op te geven van een soortgelijke opdracht. De referentie mag niet ouder zijn dan drie (3) jaar. De referentie dient voorzien te zijn van een contactpersoon met bijbehorende contactgegevens.

8. Opdrachtnemer vraagt een VOG aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld. Opdrachtnemer informeert opdrachtgever over bezwaren die de inzet van de medewerker bij opdrachtgever belemmeren. De overeenkomst kan binnen 4 weken worden beëindigd indien uit de aanvraag van de VOG blijkt dat er bezwaren zijn tegen de inzet van de medewerker bij opdrachtgever. Beschikt de medewerker reeds over een VOG dan moet deze zien op inzet bij Opdrachtgever en mag deze maximaal zes maanden oud zijn. De kosten voor de VOG mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.

9. De inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving kan tot 16 september 9.00 uur ingediend worden. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten worden maximaal twee kandidaten geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

80 %

1. De kandidaat beschikt over werkervaring in een vergelijkbare functie. Beoordeling: Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + korte motivatie. - De kandidaat beschikt over tot 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie (2 punten). - De kandidaat beschikt over langer dan 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie (4 punten).

20 %

2. De kandidaat heeft ervaring bij een gemeentelijke organisatie. Beoordeling: Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + korte motivatie. - De kandidaat heeft geen ervaring bij een gemeentelijke organisatie (0 punten). - De kandidaat heeft wel ervaring bij een gemeentelijke organisatie (1 punt).


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 55,00
Maximaal: € 70,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De onderstaande competenties worden getoetst tijdens het interview:

  • Je neemt het initiatief en voelt je verantwoordelijk.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je bent proactief, dienstverlenend, klantgericht en oplossingsgericht.
  • Je behandelt vragen en wil die zo goed mogelijk structureel oplossen.
  • Je kan goed samenwerken. Daarnaast ben je nauwkeurig en zorg je voor een goede verslaglegging.
  • Je analyseert inkomende vragen, doorgrondt waarmee iemand geholpen is en analyseert problemen om met oplossingen te komen, óók voor de langere termijn.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op 24 september tussen 12.30 en 16.30 uur. Gelieve hier rekening mee te houden.