Aanvraagnummer: 3899
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Kaag en Braassem
Uren per week: 20 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 25-09-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.
Opdracht
Als Coördinator Toezicht & Handhaving ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en effectief inzetten van het team Toezicht & Handhaving binnen de gemeente. Samen met de huidige (vaste) coördinator is het aan jullie de taak de basis op orde te brengen. Met jouw scherpe inzicht, analytisch denkvermogen en betrokkenheid, verbind je mensen, maar ook vooral regels en situaties.
Jouw collega coördinator houdt zich vooral bezig met de dagelijkse aansturing en coaching van het team Toezicht en Handhaving. Het team bestaat uit 4 BOA’s en 2 toezichthouders bouwen en wonen. Jij bent ervoor om de basis op orde te brengen, maar natuurlijk doen jullie dit in samenspraak en nemen jullie elkaars taken over wanneer nodig. Denk bijvoorbeeld aan:
- Het handboek van de BOA’s afmaken;
- Met werkinstructies, de werkverdeling, roosters, kleding, opleidingen, BOA-uitrusting, Citycontrol, training, etc.;
- Het Jaarplan achter het BOA-handboek opstellen (wie doet wat, wanneer etc.);
- Het Uitvoeringsprogramma VTH 2025 opstellen.
Zie jij nog andere processen die verbeterd kunnen worden? Graag! We zoeken iemand die proactief is en gemakkelijk op verschillende niveaus kan schakelen.
Vereisten / Kock-outcriteria
1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van beleid voor de afdeling Toezicht & Handhaving (omschrijf duidelijk in het cv);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van veiligheid, toezicht en handhaving;
5. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van werkinstructies en jaarplannen (omschrijf duidelijk in het cv);
Gunningscriteria
6. Aantoonbare werkervaring met teamontwikkeling en persoonlijke coaching; (30 punten)
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente; (20 punten)
8. Aantoonbare werkervaring op het gebied van handhaving RO; (25 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met procesaanpak en visie op bestuurlijk processen (omschrijf duidelijk in het cv. (25 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Procesverbetering;
- Beleid schrijven;
- Proactief;
- Coachen;
- Overzicht houden;
- Kritisch.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 30 september, dinsdag 1 en woensdag 2 oktober 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 27 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 25 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.