Aanvraagnummer: 4548
Organisatie: Gemeente Oss
Locatie: Gemeente Oss
Uren per week: 32 per week
Tarief: €75 - €90 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 15-12-2024
Optie tot verlenging: 6 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 04-11-2024 17:00
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
De Afdeling Vastgoedbedrijf van gemeente Oss is op zoek naar een tijdelijke Medewerker Maatschappelijk Vastgoed. Het zwaartepunt van de opdracht ligt op het account Onderwijshuisvesting (ca. 75%). Daarnaast werk je voor het account Ontmoeten (ca. 25%).
De kandidaat is in die rol verantwoordelijk voor:
Ondersteunen en ontzorgen van de accountmanager Onderwijshuisvesting, zoals het maken van afspraken en het onderzoeken, regelen en afwikkelen van operationele, administratieve, financiële, contractueel/juridische en tactische vraagstukken. Het aanpassen en up to date houden van gegevens in digitale systemen (o.a. Total Link en Gegevensplein) om informatie van de gebouwen correct in het systeem te plaatsen of (te laten) actualiseren.
Het beantwoorden van vragen van collega’s en externen voor het account Onderwijshuisvesting. De vragen zijn divers, van vragen over wateroverlast en buitenruimte tot meubilair en facturen;
Voor beide accounts het verder op orde brengen (inzicht in) van gebruiksovereenkomsten en huurcontracten, samenwerkingsovereenkomsten, energie- en onderhoudsbijdragen voor scholen, kinderopvang, paramedische diensten e.d. en de facturatie die hier uit volgt verzorgen;
Voor beide accounts het verder op orde brengen en op accurate wijze beheren van het financiële systeem en contractsysteem. Hierbij hoort het uitzoeken, afstemmen, verrekenen, juridisch vastleggen en archiveren.
Wij bieden een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief in een professionele omgeving. Je vindt het leuk om de functie voor een deel zelf in te vullen, efficiënte en nieuwe werkprocessen te introduceren en daarmee de accountmanagers optimaal te ondersteunen.
Deze opdracht heeft eerder uitgestaan en is ingetrokken ter heroverweging. Deze opdracht is op onderdelen wezenlijk aangepast ten opzichte van de vorige versie. We zijn op zoek naar een vooruitstrevende topper op administratief, juridisch én financieel gebied die zonder al te veel instructie aan de slag kan in het werkveld. De opdracht, eisen en criteria zijn hier op aangepast.
Kandidaatomschrijving
- Je hebt HBO werk en denkniveau en een pro-actieve grondhouding
- Je bent een aanpakker en duizendpoot en weet wat er nodig is
- Je werkt voornamelijk op kantoor
- Je doet de werkzaamheden zelfstandig en in samenspraak met de accountmanagers. Daarnaast overleg en stem je af met de projectondersteuner voor ontmoeten, collega’s van vakgroepen zoals onderhoud, openbare ruimte, juristen en financiën maar ook met externe partijen. Daar waar nodig neem je het initiatief en plan je zelf afspraken (zowel in- als extern) in die je nodig hebt om je werk goed uit te voeren.
- Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband en je hebt de drive en creativiteit om dingen uit te zoeken en wil dat een antwoord op een vraag(stuk) compleet en kloppend is. Tevens denk je erover na hoe hier in de toekomst een praktisch vervolg aan gegeven kan worden.
- Ten aanzien van het werken met digitale systemen is het gewenst dat je dit gemakkelijk en snel oppakt.
- Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
- Een achtergrond in MER of vastgoed/makelaardij is noodzakelijk.
Eisen
- Recent VOG NP
Gunningscriteria
Werkervaring binnen een gemeente in vergelijkbare rol/functie
- 1-3 jaar (5 %)
- 3 jaar of meer (10 %)
Werkervaring op het gebied van MER, vastgoed / makelaardij.
- 1-3 jaar (15 %)
- 3-5 jaar (25 %)
- 5 jaar of meer (30 %)
Werkervaring systemen
- 1-3 jaar (10 %)
- 3 jaar of meer (15 %)
Interview
Interviewplanning
De gesprekken worden gepland in week 46 op donderdag 14 november 2024.