Fraud Blocker Kwaliteitsmedewerker Sociaal Domein | Freelance Opdrachten

Kwaliteitsmedewerker Sociaal Domein

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 4695
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker-Nootdorp
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo Spoedig Mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 01-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente. De komende jaren groeit het inwoneraantal van 55.000 naar 65.000. We werken aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat kenmerkt zich door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers en kenmerkt zich door een informele cultuur, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie.

Het Bedrijfsbureau valt onder de afdeling Sociaal Domein. Het adviseert en begeleidt de afdeling over ICT, kwaliteit en processen, juridisch, behandelt bezwaar- en beroepszaken en levert managementinformatie.

Opdracht
De gemeente heeft zaakgericht werken omarmd. Binnen jouw rol draag je bij aan continue verbetering door controles uit te voeren en verbetervoorstellen te doen. Je werkt aan procesmanagement, documentbeheer en kwaliteitsmanagement en ondersteunt bij lokale en regionale projecten.

Vereisten / Knock-outcriteria

1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit bedrijf in het handelsregister geregistreerd staan conform Waadi;
2. ‘Bring your own device' is van toepassing voor zakelijke contacten;
3. In het bezit van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering of aansprakelijkheidsverzekering bedrijven;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker;
6. Beschikbaar per donderdag 14 november 2024 voor 36 uur per week;

Gunningscriteria (weging)

7. Minimaal 3 jaar ervaring als kwaliteitsmedewerker binnen het Sociaal Domein van een gemeente (30 punten);
8. Minimaal 2 jaar ervaring met procesmanagement binnen het sociaal domein van een gemeente (15 punten);
9. Minimaal 2 jaar ervaring met het opstellen, verbeteren en implementeren van werkinstructies binnen het sociaal domein van een gemeente (20 punten);
10. Minimaal 2 jaar ervaring met het voorbereiden van audits binnen het sociaal domein van een gemeente (10 punten);
11. Ervaring met adviseren aan het managementteam en collega’s binnen het sociaal domein van een gemeentelijke organisatie (25 punten).

Competenties
Sterke communicatie en schriftelijke vaardigheden
Samenwerkingsgericht
Flexibel
Dienstverlenende instelling
Integer

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. Overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De gemeente Pijnacker-Nootdorp behoudt zich het recht de opdracht niet te gunnen.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
In overleg.

Planning
De gesprekken zijn gepland op woensdagochtend 6 november 2024 van 10:30 uur tot 13:00 uur. Kandidaten ontvangen uiterlijk op dinsdag 5 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie
- De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

Reactietermijn
De reactietermijn voor deze aanvraag duurt tot vrijdag 1 november 2024, 09:00 uur.