Fraud Blocker Beleidsmedewerker Sociaal Domein | Freelance Opdrachten

Beleidsmedewerker Sociaal Domein

Logo van gemeente krimpen aan den ijssel met een grote blauwe letter "k" naast de blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 4775
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 24 uur
Tarief: €97,50 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 1-12-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 13-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op: Vanwege een verhoogd risico op schijnzelfstandigheid is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen reageren, maar moeten in dienst gaan (via Payroll/Detachering/Uitzendbureau) om de opdracht uit te kunnen voeren.

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruitdenkt en doet. Met 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging, gericht op resultaat in plaats van tijd, en verdeeld in 25 thuisteams rond inhoudelijke thema’s.

Opdracht
Je werkt als beleidsmedewerker Sociaal Domein, met focus op Wmo (maatwerkvoorzieningen), wonen met zorg, beschermd wonen en maatschappelijke opvang. Je evalueert, stelt op, implementeert en coördineert beleid, signaleert trends en werkt samen met partners zoals zorgaanbieders en woningcorporaties. Ook kun je werken aan leerlingenvervoer.

Taken die je uitvoert zijn:

  • Uitwerken van Wmo-zaken, in overleg met wethouder, beleidsmedewerkers en Wmo-consulenten.
  • Adviseren van college, wethouder en gemeenteraad.
  • Inkoopstrategie voor de Wmo met bureau uitzetten.
  • Met regiogemeenten beleidsplan Beschermd Wonen en Maatschappelijke opvang evalueren en nieuw plan meeschrijven, eventueel verordening aanpassen.
  • Vormgeven van het leerlingenvervoer.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’: kandidaat moet eigen mobiele telefoon en laptop meenemen voor zakelijke contacten.
2. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
3. Minimaal 2 jaar ervaring als beleidsmedewerker Wmo, specifiek op maatwerkvoorzieningen;
4. Minimaal 3 jaar ervaring op beleid vlak bij een gemeente;

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar ervaring als beleidsmedewerker binnen een gemeente (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar ervaring als beleidsmedewerker Wmo, specifiek op maatwerkvoorzieningen (40 punten);
7. Maximum uurtarief van € 97,50 exclusief btw inclusief reiskosten woon-werk verkeer (40 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovenstaande profiel voldoet.

Competenties
Je bent een ondernemende, politiek sensitieve en analytische adviseur en regisseur. Je krijgt energie van werken aan vraagstukken in een dynamisch speelveld. Je weet hoofd- en bijzaken te onderscheiden en behoudt focus. Je bent zichtbaar voor collega's en samenwerkingspartners, een verbinder die zelfstandig werkt en efficiënt je tijd indeelt.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.

Planning
De gesprekken zijn gepland op maandag 18 november 2024 van 09:00 uur tot 13:00 uur op locatie. Genodigde kandidaten ontvangen uiterlijk vrijdag 15 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing: kandidaat moet eigen mobiele telefoon en laptop meenemen voor zakelijke contacten.
  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat deze geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden, daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing plaatsvinden.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 13 november 2024, 09.00 uur.