Fraud Blocker Proces coördinator P&C | Gemeente Wijk bij Duurstede | ZZP

Proces coördinator P&C

Logo van de gemeente wijk bij duurstede, met gestileerde zwarte tekst en abstracte lijntekeningen erboven.

Aanvraagnummer: 4783
Organisatie: Gemeente Wijk bij Duurstede
Locatie: Wijk bij Duurstede
Uren per week: 16-24 uur
Tarief: €100 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 11-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opmerking: Deze opdracht kan niet als zzp'er worden uitgevoerd vanwege risico op schijnzelfstandigheid. Zzp’ers kunnen reageren, maar moeten in dienst komen (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) om de opdracht uit te voeren.

Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede: Groot genoeg om klein te blijven
Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een kleine gemeente. Dat biedt de kans om niet alleen je hoofd te gebruiken, maar ook handen uit de mouwen te steken. Je werkt voor en met de gemeenschap en ziet het resultaat van je werk. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en bestuur maken het werk interessant. Naast vakkennis is er ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen in Wijk, en we hechten aan een goede samenwerking en plezier met elkaar.

Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen van verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We benutten graag jouw talenten en kwaliteiten zodat je met vertrouwen en plezier kunt werken. Verhalen van collega’s staan op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.

Opdracht

  • Je verzorgt de planning, coördineert en begeleidt de producten uit de P&C-cyclus. Op korte termijn gaat het om de jaarrekening 2024 en begroting/kadernota 2026.
  • Als procescoördinator ben je de spil tussen financiën en andere afdelingen.
  • Je zorgt voor beschikbaarheid van formats, planningen, communicatie, en ondersteunt bij de totstandkoming van documenten.
  • Je inzet varieert per week afhankelijk van het proces.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal hbo-niveau in een financiële richting.
2. In de afgelopen 6 jaar, 2 jaar werkervaring als procescoördinator binnen de P&C-cyclus bij gemeente/waterschap/provincie.
3. Werkervaring met bestuurlijke processen.
4. Minimaal 2 dagen aanwezigheid op kantoor (dagen in overleg).

Gunningscriteria
5. In de afgelopen 10 jaar, minimaal 5 jaar werkervaring bij een gemeente (50 punten).
6. Uurtarief maximaal €100,- exclusief BTW (30 punten).
7. Ervaring met het schrijven van college- en raadsvoorstellen (20 punten).

Geef in het cv aan hoe u voldoet aan het profiel.

Competenties

  • Planmatig
  • Hands-on mentaliteit
  • Positief kritisch
  • Teamplayer
  • Schakelen tussen hiërarchische niveaus
  • Communicatief vaardig
  • Standvastig

Functieschaal
Deze functie valt in schaal 10, conform de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Hybride werken mogelijk: ja

Planning
Gesprekken in week 47, kandidaten ontvangen bericht zo snel mogelijk na de gesprekken.

Overige informatie

  • Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.
  • Bij terbeschikkingstelling van personeel moet de opdrachtnemer geregistreerd staan conform Waadi.

De reactietermijn van deze opdracht duurt tot maandag 11 november 2024, 09:00 uur.