Fraud Blocker Toezichthouder Milieu & Klachten - Medior | ZZP Opdrachten

Toezichthouder Milieu & Klachten – Medior

Logo van Omgevingsdienst Regio Arnhem met een abstract ontwerp met blauwe en groene rondingen boven een bruine vorm en bedrijfsnaam in zwarte tekst.

Aanvraagnummer: 4858
Organisatie: Omgevingsdienst Regio Arnhem
Locatie: ODRA
Uren per week: 24 - 28
Tarief: €90 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 16-12-2024
Optie tot verlenging: 3x 6 maanden
Sluitingsdatum: 19-11-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Jouw uitdaging!
Samen zien wij erop toe dat de duurzaamheid, de leefbaarheid en de veiligheid in deze dynamische en drukbevolkte regio worden gewaarborgd. Dat doen we onder andere door na een melding of klacht te controleren of bedrijven werken conform de regels op het gebied van milieu. En daar kunnen wij jouw inzet en enthousiasme als Toezichthouder Milieu en Klachten goed bij gebruiken.

De betrokkenheid van inwoners bij hun eigen leefomgeving en de wens daarop invloed uit te oefenen neemt toe. We krijgen steeds vaker vragen van bewoners en meldingen van overlast die ze ervaren door omliggende bedrijven. Het is belangrijk dat we hiervoor zo goed mogelijk met iedereen in verbinding staan.

Als Toezichthouder is geen dag hetzelfde, jouw baan heeft een unieke combinatie van binnen- en buitenwerk. Na een melding of klacht over bijvoorbeeld geur, geluid of trillingen ga jij op pad. Je spoort de bron van overlast op. Je gaat na in hoeverre wet- en regelgeving op het gebied van milieu en veiligheid zijn overtreden. Ook kan je hierbij zelf moderne meetapparatuur gebruiken of onze meetdienst inzetten. Indien nodig schakel je met collega’s die een bepaalde expertise hebben. Bij overtredingen treed je de ene keer zelf op en zet je de andere keer de zaak door naar toezichthouders die controles houden bij het betreffende bedrijf. Je werkt uiteraard nauw samen met de melder, de (mogelijke) veroorzaker en andere ketenpartners, oftewel jij werkt samenlevingsgericht. Daarnaast controleer je ook gepland of bedrijven voldoen aan milieuwetgeving, geluidsevenementen binnen ons grond gebied en eventueel vuurwerkevenementen in de gehele provincie Gelderland. Werken in het weekend is voor jou dan ook geen probleem.

Wat breng je mee?

Je kan goed prioriteiten stellen en snel schakelen. Indien er meerdere meldingen binnen zijn gekomen, maak jij een keuze welke je oppakt, door je eigen werk goed te plannen en de juiste prioriteiten te stellen. Je maakt gemakkelijk contact en je bent empathisch en communicatief sterk. Je kan je goed verplaatsen in de overlastmelder én in het bedrijf waar de overlast vandaan komt. Je begrijpt de belangen van een ieder, maar weet ook jouw rol en doelen goed voor het voetlicht te brengen. We doen dus niet alleen een beroep op je kennis van milieutoezicht, maar ook op je zelfstandigheid en besluitvaardigheid, communicatievaardigheden en het vermogen om door te pakken daar waar dit moet.


Verantwoordelijkheden

Wat neem je mee, wat kun je en wat heb je?

  • Een afgeronde mbo4-opleiding;
  • vereiste werkervaring op het gebied van het behandelen van milieuklachten, de uitvoering van milieutoezicht en het uitvoeren van toezichthouderwerkzaamheden bij evenementen.
  • Omgevingsbewustzijn en bestuurlijke sensitiviteit;
  • Toezicthhouden doen we ook buiten kantooruren. Je bent bereid om in de avond en het weekend controles uit te voeren;
  • Kennis van en ervaring met het werken met geautomatiseerde systemen.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 december 2024 tot en met 31 december 2025 voor minimaal 24 uur per week. De inhuuropdracht loopt initieel voor een periode van 6 maanden en kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

conform opdracht omschrijving en verantwoordelijkheden genoemd in de opdracht.

40 %

conform opdracht omschrijving en verantwoordelijkheden genoemd in de opdracht.

20 %

conform opdracht omschrijving en verantwoordelijkheden genoemd in de opdracht.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 90,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

1.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden in overleg in week 48. Gelieve hier rekening mee te houden.