Fraud Blocker Consulent Kinderopvang toeslagen affaire (KOTA) | ZZP

Consulent Kinderopvang toeslagen affaire (KOTA)

Logo van gemeente krimpen aan den ijssel met een grote blauwe letter "k" naast de blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 4881
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 18 uur
Tarief: €75 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 4 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 14-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruitdenkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van samenwerken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s.

Opdracht

  • Je werkt onder de vlag van de KrimpenWijzer, de toegang tot alle hulpvragen van de inwoners. Binnen de KrimpenWijzer werk je samen met collega’s vanuit Algemeen Maatschappelijk Werk, Welzijn en stichting Mee;
  • Inzet is hoofdzakelijk gericht op het ondersteunen van slachtoffers van de kindertoeslagaffaire;
  • Je voert brede uitvraaggesprekken met inwoners die hulpvragen hebben;
  • Je geeft informatie en advies, voornamelijk over de gebieden zorg en welzijn;
  • Je indiceert maatwerkvoorzieningen zoals begeleiding;
  • Samen met de inwoner zorg je voor een passende oplossing.

Er kan ingeschreven worden om als projectleider aan de slag te gaan met één van de bovengenoemde projecten. Ook kan er bij inschrijving worden aangegeven als er mogelijkheid is tot het begeleiden van meerdere van de bovengenoemde projecten.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’: de kandidaat die de opdracht gegund krijgt, moet zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement meenemen voor zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop of iPad.
2. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau in de richting van Sociaal Juridische Dienstverlening of Maatschappelijk Werk;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Wmo-consulent in de afgelopen 5 jaar;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de kinderopvangtoeslagaffaire in de afgelopen 4 jaar;
5. Aantoonbare werkervaring met Suite voor Sociale Regie;
6. Uiterlijk beschikbaar per 1 december 2024 voor 36 uur per week;
7. Uurtarief maximaal € 75 exclusief BTW, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.

Gunningscriteria
8. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als Wmo-consulent in de afgelopen 5 jaar (40 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de kinderopvangtoeslagaffaire bij een gemeente in de afgelopen 4 jaar (35 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen betreffende begeleiding (Wmo) (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u, of de door u aangeboden kandidaat, aan het profiel voldoet.

Competenties

  • Je voelt je thuis bij de overheid en je bent betekenisvol voor onze inwoners;
  • Je hecht waarde aan goede relaties en maakt makkelijk contact;
  • Je kunt goed bewegen tussen verschillende partijen en belangen;
  • Je hebt een proactieve houding vanwege het projectmatige karakter.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
2

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 20 november 2024 van 09:00 tot 12:00 uur op locatie. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 18 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing;
  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen;
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet de opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd zijn als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
  • Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal één keer per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de opdrachtgever plaatsvinden.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 14 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.