Aanvraagnummer: 4902
Organisatie: Gemeente Staphorst
Locatie: Staphorst
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 20-11-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie van de opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen wel reageren op de opdracht, maar bij gunning aan een zzp’er dient hij/zij in dienst te gaan op detacheringsbasis om de opdracht uit te voeren.
Organisatie
Gemeente Staphorst is uniek, met een eigen karakter. We hechten waarde aan onze oorsprong, cultuurhistorie, en erfgoed. Maar Staphorst is meer: ondernemerschap, bedrijvigheid, een compleet voorzieningenniveau, en de verrassend mooie natuur zijn ook belangrijke kenmerken. Met ruim 17.000 inwoners, waarvan een derde jonger dan 20 jaar, zijn wij een jonge en dynamische gemeente.
Als gemeentelijke organisatie maken we gebruik van de kracht van die dynamische samenleving. We bewegen flexibel mee en zijn een overheid die, meer dan voorschrijvend en controlerend, voorwaarden wil scheppen voor inwoners en ondernemers. We werken in het hier en nu met onze blik op de toekomst.
Opdracht
- Aan- en verkoop van gronden, ook de uitgifte in erfpacht;
- Opstellen uitgifteprotocollen voor kavels;
- Grondprijsbeleid in lijn brengen met de Omgevingswet;
- Opstellen van (anterieure) overeenkomsten;
- Deelnemen aan projectgroepen (woningbouw en bedrijventerreinen);
- Planschadeverzoeken behandelen;
- Herzien en actueel houden van pachtprijzen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2025 voor minimaal 16 uur per week;
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
3. Aantoonbare kennis van/werkervaring met het vakgebied grondzaken;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Medewerker Grondzaken binnen een gemeentelijke overheid.
Gunningscriteria
5. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van RO of Bouw (10 punten)
6. Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2025 voor minimaal 24 uur per week (10 punten)
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Medewerker Grondzaken binnen een overheidsinstelling (50 punten)
8. Aantoonbare werkervaring en/of kennis van het opstellen van anterieure overeenkomsten (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Hands-on mentaliteit;
- Communicatief vaardig: erop gericht om anderen helder en duidelijk van informatie te voorzien;
- Geordend en gestructureerd;
- Vermogen om te schakelen;
- Nieuwsgierig en hulpvaardig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma-Di-Do
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 26 november 2024 in de ochtend. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 22 november 2024 bericht en een link voor een assessment. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- De opdrachtgever zal een assessment laten uitvoeren door de professional(s) die worden uitgenodigd voor een gesprek.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 20 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.