Fraud Blocker Klantmanager Werk | Gemeente De Ronde Venen | ZZP Opdrachten

Klantmanager Werk

Logo van gemeente de ronde venen met een gestileerde groene en blauwgroen sneeuwvlok naast de tekst.

Aanvraagnummer: 5013
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: Mijdrecht
Uren per week: 32 - 36 uur
Tarief: €90 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-11-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Gemeente De Ronde Venen
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt de gemeente De Ronde Venen in een groen en waterrijk gebied. De gemeente telt zo'n 45.000 inwoners en bestaat uit 8 dorpskernen. Het is een aantrekkelijke woongemeente in Het Groene Hart, met goede voorzieningen voor sport en recreatie. Het gemeentehuis staat in Mijdrecht.

Afdeling Sociaal Domein
De afdeling Sociaal Domein werkt samen met haar partners aan de missie dat onze inwoners meedoen, zich veilig en prettig voelen in hun buurt en huis, actief zijn en gezond leven, voor zichzelf zorgen, verantwoordelijk zijn voor hun eigen geluk en welzijn, en omkijken naar anderen. Zij zorgt voor de sociale kant van het gemeentelijke beleid: zorg, welzijn, onderwijs, gezondheidszorg, opvoeding, inburgering en sociale activering, zodat elke inwoner zoveel mogelijk op eigen kracht kan bijdragen aan de participatiesamenleving. De afdeling levert producten op het gebied van de jeugdwet, de wet maatschappelijke ondersteuning en de participatiewet.

Opdracht
Als Klantmanager Werk Inburgering ben je verantwoordelijk voor alle werkzaamheden rondom de begeleiding van inwoners naar de arbeidsmarkt. Je begeleidt inwoners met een grote afstand tot de arbeidsmarkt en kijkt welke mogelijkheden er voor participatie zijn (werk/vrijwilligerswerk). Je stelt een plan van aanpak op en zet passende re-integratie-instrumenten in. Je voert de regie over het traject en werkt daarbij nauw samen met accountmanagers en trainers.

Je geeft voorlichting over wet- en regelgeving en verwijst door naar hulpverlenende instanties. Je regelt zelfstandig de planning en afwerking van gesprekken, (her)onderzoeken en aanvragen, en bewaakt de termijnen. Je werkt samen met andere professionals zoals maatschappelijk werk, Wmo, leerplicht en jeugd. Je stelt rapportages en beschikkingen op. Je verwerkt je afspraken en gespreksverslagen in het cliëntvolgsysteem Civision Wiz.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als klantmanager werk/re-integratieconsulent met kandidaten met een zeer lange afstand tot de arbeidsmarkt (zorgklanten/anders gemotiveerden/klanten met psychische problemen) (benoem dit duidelijk in het cv.);
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als klantmanager werk/re-integratieconsulent met statushouders (benoem dit duidelijk in het cv.) in de afgelopen 5 jaar;
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2025 voor minimaal 32 uur per week;
4. Een afgeronde opleiding op hbo-niveau in de richting van Jobcoach of soortgelijk;

Gunningscriteria
5. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als klantmanager werk/re-integratieconsulent met kandidaten met een zeer lange afstand tot de arbeidsmarkt in de afgelopen 10 jaar (benoem dit duidelijk in het cv.) (50 punten);
6. Aantoonbare kennis van de relevante wet- en regelgeving op het gebied van de participatiewet (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Civision Wiz (10 punten);
8. Een maximum uurtarief van € 90,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (20 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do.

Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gepland op 3 december 2024 en aansluitend op 5 december 2024 met de geselecteerde kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 27 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

5013 - Klantmanager Werk