Aanvraagnummer: 5105
Organisatie: Gemeente Purmerend
Locatie: Purmerend
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-11-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Purmerend en het team ICT zijn volop in ontwikkeling. We willen weten wat er in de stad speelt en in verbinding staan met onze inwoners en ondernemers. Het team ICT bestaat uit 40 medewerkers en zorgt ervoor dat systemen en applicaties goed werken. Door groei van de stad en de organisatie groeit ook het team ICT, met plannen om met kennisgebieden te werken. Vanwege ziekte zoeken we een tijdelijke collega.
Opdracht
Het team ICT bemant het servicepunt en voert het systeem- en functioneel beheer uit voor bedrijfsondersteunende systemen. We ondersteunen de primaire processen en voeren vernieuwingen door. Onze ambitie is om deze lijn door te trekken en verder te investeren in de relatie met interne klanten.
Voor deze functie ligt de focus op diverse applicaties binnen het Maatschappelijk domein. Je werkt samen met informatiemanagers en andere collega's om de beste resultaten te bereiken.
Werkzaamheden:
- Je zorgt ervoor dat de basis op orde is en beheert de documentatie over applicaties;
- Je treedt op als contactpersoon naar leveranciers en stakeholders van specifieke applicaties. Je zorgt voor afspraken en naleving;
- Je signaleert functionele aanpassingen en beoordeelt de impact;
- Je adviseert over gebruik en mogelijkheden van applicaties in combinatie met processen en doet verbetervoorstellen;
- Je bent op de hoogte van ontwikkelingen en neemt deel aan diverse overleggen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau;
2. Minimaal 3 jaar ervaring met applicatiebeheer binnen het maatschappelijke domein;
3. Minimaal 3 jaar ervaring met SQL; dit benoemen in het cv;
4. Ervaring met SQL-tooling en Cognos; benoemen in het cv;
5. Ervaring met de database van Suite4sociaaldomein en Suite4socialeregie; benoemen in het cv.
Gunningscriteria
6. Minimaal 5 jaar ervaring in een functionele beheerrol, waarvan 1 jaar binnen de lokale overheid (45 punten);
7. Ervaring in de afgelopen 8 jaar met advies over informatievoorziening; dit aantonen in het cv met 2 voorbeelden (40 punten);
8. Kennis van BiSL (25 punten).
Competenties
- Communicatief sterk;
- In staat om gebruikersbehoeften te begrijpen en enthousiast aan de slag te gaan;
- Gedreven, resultaatgericht en denkt in oplossingen;
- Kan collega's ondersteunen en overtuigen bij veranderingen;
- Enthousiast over technische uitdagingen;
- Maakt zich werkprocessen en applicaties snel eigen en heeft een gestructureerde werkwijze.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10, verbonden aan de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Ma – Di – Wo – Do - Vrij. Mogelijkheid tot thuiswerken waar het werk dit toelaat.
Planning
De gesprekken zijn gepland op woensdag 4 december 2024 tussen 14.00 uur en 16.30 uur. Uiterlijk maandag 2 december 2024 bericht aan uitgenodigde kandidaten. Andere kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht.
Overige informatie
- Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist;
- Registratie in het handelsregister conform Waadi indien personeel ter beschikking wordt gesteld;
- ‘Bring your own device’ is van toepassing voor telefoon en laptop/iPad;
- Geen vergoeding voor parkeerkosten en reiskosten. Het uurtarief is inclusief deze kosten.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 27 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.