Fraud Blocker Secretaris bezwaarschriften | Gemeente Wijdemeren | ZZP

Secretaris bezwaarschriften

Logo van wijdemeren, met gestileerde blauwe tekst met daaronder groene en aqua abstracte watervormen.

Aanvraagnummer: 5150
Organisatie: Gemeente Wijdemeren
Locatie: Loosdrecht
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 28-11-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor zo’n 25.000 inwoners. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in de Gooi- en Vechtstreek, tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!

Opdracht
Juridische Zaken (JZ) bij gemeente Wijdemeren zoekt een veelzijdige secretaris bezwaarschriften voor het jaar 2025. Als secretaris werk je aan het voorbereiden van adviezen, woon je zittingen bij en schrijf je conceptadviezen en verslagen uit. Wijdemeren hanteert één (algemene) kamer; een veelzijdige functie want alles komt langs.

Als secretaris word je volwaardig onderdeel van ons kleine JZ-team. Het team bestaat in 2025 uit: 1 senior jurist, 1 allround juridisch adviseur, 1 administratieve ondersteuner en jij als secretaris bezwaarschriften. Het team is betrekkelijk klein, vandaar de gewenste veelzijdigheid. Indien nodig help je ook met andere JZ-gerelateerde taken. De bezwaarschriftencommissie komt gemiddeld 1x per 3 weken bijeen op het gemeentehuis van Wijdemeren (Loosdrecht), op maandagavonden.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in Nederlands recht;
2. Minimaal 2 jaar ervaring als secretaris van de gemeentelijke commissie bezwaarschriften;
3. Aantoonbare kennis van de Awb en de gemeentewet (benoem dit duidelijk in het cv).

Gunningscriteria
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als secretaris van de gemeentelijke commissie bezwaarschriften (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het voeren van bezwaar- en beroepsprocedures (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in ruimtelijk ordenings- en milieurecht (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in sociale zekerheidswetgeving (benoem dit duidelijk in het cv) (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Uitstekende adviesvaardigheden;
  • Teamplayer;
  • Communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Resultaatgericht;
  • In staat om verwachtingen, behoeften en wensen te vertalen naar de best passende oplossing.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10, verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
De gemeente Wijdemeren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/op kantoor plaatsvinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wijdemeren zijn gepland op dinsdagmiddag 3 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 2 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De gemeente Wijdemeren vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Wijdemeren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.
  • Het aangeboden uurtarief is van toepassing op de gehele loopduur van de opdracht (inclusief verlengingen).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 28 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

5150 - Secretaris bezwaarschriften