Aanvraagnummer: 5196
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 32 uur
Tarief: €67,50 per uur
Duur van de opdracht: tot en met 31 juli 2025
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 09-12-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 27-11-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G.
Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.
Afdeling Maatschappelijke Ondersteuning
De afdeling Maatschappelijke Ondersteuning houdt zich bezig met de uitvoering van alle gemeentelijke taken in het sociaal domein. We werken daarbij intensief samen met de gemeenten in de regio Gooi en Vechtstreek. Onze uitvoeringsorganisatie draagt zorg voor de toegang tot passende ondersteuning voor inwoners van de gemeenten Huizen, Blaricum, Laren en Eemnes.
Opdracht
- Je gaat gesprekken voeren en zorgvuldig inventariseren wat de hulpvraag is.
- De gesprekken voer je samen met de inwoner en eventueel andere betrokkenen vanuit het netwerk. Voorkeur is dat de gesprekken thuis bij de inwoner plaatsvinden.
- Je maakt samen met de inwoner een plan van aanpak en regelt daarbij de passende ondersteuning.
- Je beheert een eigen caseload (voornamelijk jongeren tot 27 jaar) en monitort de ingezette ondersteuning. Daar waar nodig stel je de inzet van ondersteuning bij in samenspraak met de inwoner.
- Je onderhoudt het contact met externe organisaties naar aanleiding van doorverwijzingen, leveranties, indicaties, etc.
Minimumeisen / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als WMO-consulent met kennis van begeleiding en beschermd wonen binnen een gemeente;
Gunningscriteria
3. Een maximum uurtarief van € 67,50, exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en overige kosten; (20 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als WMO-consulent in de afgelopen 4 jaar; (20 punten)
5. Een afgeronde WMO-opleiding op hbo-bachelor niveau; (15 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met begeleiding van het onderdeel beschermd wonen; (15 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met jongeren tot 27 jaar; (10 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met het plannen en uitvoeren van huisbezoeken met bijbehorende verslaglegging; (10 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met Isamenleving. (10 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je bent communicatief sterk: een verbinder die samenwerkt en oog heeft voor verschillende belangen.
- Je kunt goed gesprekken voeren, luisteren en kunt de inwoner op een prettige manier informeren.
- Je bent klantgericht.
- Je brengt structuur en bent resultaatgericht.
- Een flexibele werkhouding en je kunt omgaan met voortdurende wijzigingen in wet- en regelgeving.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 2 december 2024 tussen 14.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).