Aanvraagnummer: 5309
Organisatie: Provincie Zeeland
Locatie: Middelburg
Uren per week: 24 uur
Tarief: €0 - €115 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zeeland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 3-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd. Zzp’ers kunnen wel reageren, maar als de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, moet deze in dienst gaan (Payroll/Detachering/Uitzendbureau). Vermeld bij uw reactie expliciet via welke partij u de opdracht vervult.
Opdracht
Je adviseert en begeleidt interne klanten en multidisciplinaire Europese aanbestedingsteams bij inkooptrajecten en aanbestedingsprocedures. De focus ligt op Europese aanbestedingstrajecten voor leveringen en diensten en nationale procedures voor werken. Je geeft ad-hoc inkoopadviezen en overlegt waar nodig met de aanbestedingsjurist. Je onderzoekt mogelijkheden voor maatschappelijk verantwoord inkopen en doet voorstellen voor aanpassingen van het inkoopbeleid. Je bent voorzitter van het overleg inkoopadviseurs-aanbestedingsjuristen.
Waarom
Provincie Zeeland koopt professioneel en zorgvuldig in. Een goede inkoop draagt bij aan provinciale doelen. Provincie Zeeland streeft naar het gebruik van marktinnovaties, maatschappelijk verantwoord inkopen, professioneel uitvoeren van inkoopactiviteiten, een integrale aanpak en het optimaliseren van samenwerkingen.
- Gebruik van marktontwikkelingen en innovaties
- Maatschappelijk verantwoord inkopen, aandacht voor regionaal en kleinbedrijf
- Professioneel uitvoeren van inkoopactiviteiten
- Integrale aanpak voor marktuitvraag en kwaliteit
- Optimaliseren van samenwerkingsverbanden en inkoopmethodieken
Hoe
- Uitvoeren en coördineren van aanbestedingsprocedures
- Ondersteunen van andere inkoopadviseurs bij complexe procedures
- Verbeteren van inkoopformats en procedures, op de hoogte zijn van actuele jurisprudentie
- Voorzitten werkoverleggen inkoopadviseurs-aanbestedingsjuristen
- Deelname aan het ‘MVI –changemakers’ overleg
- Actueel houden van websites en intranet
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde hbo-opleiding
2. In bezit van NEVI1 en NEVI2 of vergelijkbare opleiding
3. Ervaring met inkoop- en aanbestedingstrajecten in GWW
4. Minimaal 3 jaar ervaring als inkoopadviseur
5. Ervaring met aanbesteden van bouwteams
6. Kennis van ARW 2016 en UAV 2012
Gunningscriteria (100 punten)
7. Minimaal 3 jaar ervaring met inkoop- en aanbestedingstrajecten in GWW (30 punten)
8. Kennis van relevante wet- en regelgeving (20 punten)
9. Minimaal 3 jaar ervaring als inkoopadviseur binnen de overheid (35 punten)
10. Maximaal uurtarief van €115, exclusief btw (15 punten)
Vermeld in uw cv duidelijk in hoeverre u of de kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
Onderhandelingsvaardigheden, analytisch vermogen, stakeholdermanagement, resultaatgerichtheid, kennis van relevante wet- en regelgeving.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 11 conform de CAO van de opdrachtgever.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Maandag - Vrijdag
Planning
De gesprekken worden later gepland. Uitgenodigde kandidaten ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Reactietermijn
De reactietermijn duurt tot dinsdag 3 december 2024, 09.00 uur.