Aanvraagnummer: 6227
Organisatie: Omgevingsdienst IJsselland
Locatie: Zwolle
Uren per week: 16-24 uur
Tarief: €0 - €95 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Omgevingsdienst IJsselland is een jonge, dynamische organisatie in transitie naar een robuuste organisatie. Innovatie, lef en creativiteit worden aangemoedigd en jouw inbreng wordt gewaardeerd. Samen met 11 gemeenten en de provincie Overijssel werken wij aan een collegiale, pragmatische en toegankelijke werksfeer. Met 140 collega’s bieden wij jou de kans om een waardevolle bijdrage te leveren.
Opdracht
Je adviseert management en teams over aanbestedingen, inkooptrajecten, verlengingen en wijzigingen van overeenkomsten en voert deze uit. Je vertaalt eisen en wensen naar aanbestedingsstukken. Daarnaast signaleer je marktkansen en ontwikkelingen en draag je bij aan de verdere professionalisering van ons inkoopproces. Je werkt nauw samen met de administratief medewerker Inkoop.
Vereisten/K knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van inkoop;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoper binnen een overheidsorganisatie;
3. Ervaring in de afgelopen 6 jaar met meervoudige onderhandse en (Europees) aanbestedingsprocedures;
4. Maximaal uurtarief van €95,- exclusief btw en inclusief reiskosten.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar werkervaring als inkoper binnen een gemeentelijke instelling of omgevingsdienst (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 6 jaar met meervoudige onderhandse en (Europees) aanbestedingsprocedures (25 punten);
7. Werkervaring in de afgelopen 8 jaar in het VTH-werkveld (20 punten);
8. Afgeronde opleidingen Nevi 1 en 2 (10 punten);
9. Werkervaring met AFAS (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Proactief en klantgericht;
- Omgevingsbewust en politiek sensitief;
- Creatief en resultaatgericht;
- Analytisch en probleemoplossend;
- Toont eigenaarschap;
- Overtuigend en enthousiasmerend;
- Samenwerkend;
- Goede schriftelijke en mondelinge communicatie;
- Onderscheid maken tussen hoofd- en bijzaken en onderbouwde adviezen geven.
Beoordeling
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aan het profiel voldoet. Overige kandidaten worden geïnformeerd. Een opschortende termijn wordt gehanteerd voor eventuele bezwaren.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op maandag t/m vrijdag.
Is hybride werken mogelijk: ja/nee.
Planning
De gesprekken zijn gepland op maandag 13 januari 2025. Uitnodigingen worden uiterlijk vrijdag 10 januari 2025 verzonden. Overige kandidaten ontvangen daarna bericht.
Overige informatie
- Er wordt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.
- Er wordt om een Integriteitsverklaring gevraagd.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient deze geregistreerd te zijn conform de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (Waadi).
Reactietermijn
U kunt reageren tot donderdag 9 januari 2025, 09:00 uur.