Aanvraagnummer: 7645
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland
Locatie: Leiden
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: 60 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 20-03-2025
Optie tot verlenging: 3 maanden
Sluitingsdatum: 14-03-2025 23:59
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Over de BSGR
De Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland (BSGR) is een samenwerkingsverband op het gebied van belastingen tussen het hoogheemraadschap van Rijnland en de gemeenten: Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Velsen, Voorschoten, Waddinxveen, Wassenaar en Zoeterwoude. Wij voeren de heffing en invordering van meerdere lokale belastingen uit namens onze deelnemende gemeentes. Dit alles doen wij aan de hand van onze kernwaardes: betrouwbaar, transparant, flexibel en verantwoordelijkheid. De BSGR is een professionele, informele organisatie met korte lijnen en een goed sfeer.
Voor de afdeling I&I zijn we op zoek naar een ervaren medewerker Informatie en Inning.
- Deze functie kent – na een uitzendperiode van ongeveer 3 maanden – de intentie om een vast contract aan te bieden. De functie is ingedeeld in salarisschaal 7 (Cao SGO). De inschaling vindt plaats op basis van jouw vooropleiding, kennis en ervaring;
- Je kunt beschikken over een vrij te besteden individueel keuzebudget (IKB) van 17,05%;
- We bieden flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken.
Verantwoordelijkheden
Als medewerker I&I bestaan jouw werkzaamheden onder anderen uit:
- zelfstandig afhandelen van telefonische klantcontacten;
- beoordelen en afspraken maken voor betalingsregelingen;
- verwerken en uitzoeken van betalingen, verzoek- en bezwaarschriften en beoordelen restituties;
- uitvoeren loonvorderingen;
- beoordelen en afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken;
- schuldhulpverlening, bewindvoering en budgetbeheer (eventueel VTLB berekeningen);
- incidenteel verrichten van baliewerkzaamheden, in ontvangst nemen van betalingen en te woord staan van bezoekers etc.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf uiterlijk 1 april 2025 tot en met 30 juni 2025 voor 32-26 uur per week. Daarna is de intentie een dienstverband via de BSGR aan te bieden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De inwerkperiode zal op kantoor plaatsvinden. Na deze periode bestaat de mogelijkheid om thuis te werken met dien verstande dat 50% van de tijd op kantoor wordt ingepland.
Kwaliteit (eisen)
Je voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe.
Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO-opleiding.
Je beschikt over minimaal 3-5 jaar aantoonbare en recente werkervaring op het gebied van afhandeling van klantcontacten, mail- en postverwerking.
Deze opdracht wordt uitgezet in de vorm van een zogenaamde detavast overeenkomst ook wel bekend onder ‘uitgestelde werving & selectie’. Inschrijvers bieden de kandidaten aan vanuit een uitzend- of detacheringsovereenkomst; de uitzend-/detacheringsperiode bedraagt ongeveer 3 maanden.
Prijs (eisen)
Maximaal: € 60,00
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 25 %
Gewicht van kwaliteit : 75 %
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top 3 van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
20 %Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO-opleiding aangevuld met relevante en vakgerichte cursussen of opleiding (duidelijk blijkend uit het cv).
40 %Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring op het gebied van schuldhulpverlening en beschermingsbewind – opgedaan in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergeven in de toelichting).
10 %Je beschikt over aantoonbare kennis van berekening beslagvrije voet.
30 %De uitzendperiode van 3 maanden wordt opgevolgd door indiensttreding bij de BSGR. De hoogte van de eenmalige fee is onderdeel van de gunningscriteria (deze duidelijk vermelden in de toelichting).
Competenties te toetsen in interviewfase
1. Een communicatief vaardige medewerker die zichzelf zowel mondeling als schriftelijk goed kan uitdrukken;
2. Een klantgerichte denker die zijn standpunt overtuigend kan overbrengen;
3. Een pro-actieve en flexibele collega;
4. Goede analytische en communicatieve vaardigheden.
Het interview
Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview.
Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is, wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hierboven te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Een casus (niet vooraf voor te bereiden) kan onderdeel uitmaken van het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.