Aanvraagnummer: 646
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker
Uren per week: 32 tot 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 5 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-04-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
De functie van inkoopadviseur valt binnen de afdeling Bedrijfsvoering (BDV). BDV zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van de gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van Financiën, Inkoop, Juridische Zaken en Personeel & Organisatie.
Je komt te werken in team Inkoop van deze afdeling. Je werkt direct samen met twee Inkoopadviseurs en een ondersteunend medewerker Inkoop.
Opdracht
Je bent direct inzetbaar om meervoudig onderhandse en Europese aanbestedingen te begeleiden. Je bent een stevige gesprekspartner voor de interne klant en opdrachtgever op de verschillende niveaus binnen de organisatie en je draagt bij aan de verdere professionalisering van de inkoopfunctie binnen de gemeente.
Competenties
- Accuraat
- Analytisch
- Planmatig
- Daadkrachtig
Gunningscriteria (weging)
6. Minimaal een afgeronde NEVI-1 of vergelijkbare opleiding (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring bij een gemeente (15 punten);
8. Beschikbaar voor 1 van de volgende uren (20 punten);
a. 32 uur per week beschikbaar (10 punten);
b. 36 uur per week beschikbaar (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met het zelfstandig begeleiden van minimaal 5 Europese aanbestedingen (ligt dit duidelijk toe in het cv) (25 punten);
10. Aantoonbare ervaring met aanbestedingen op het gebied van rioleringssystemen (of andere ruimtelijke zaken) in de afgelopen 4 jaar (ligt dit duidelijk toe in het cv)(25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
4. Uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2024 voor 32 tot 36 uur per week;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Inkoopadviseur bij een overheidsorganisatie.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg met de twee inkoopadviseurs.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 9 april 2024 van 9.30 uur tot 12.00 uur en op woensdag 10 april 2024 van 9.30 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 8 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
- ‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.