Fraud Blocker Managementondersteuner - Freelance Opdrachten

Managementondersteuner

Logo van de gemeente wassenaar met de naam "gemeente wassenaar" met daarboven een kleurrijk wapen.

Aanvraagnummer: 1758
Organisatie: Gemeente Wassenaar
Locatie: Wassenaar
Uren per week: 32 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: juni 2024
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Je komt te werken voor een kleine bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo’n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag met een diverse bevolking; één op de 5 inwoners heeft bijvoorbeeld een internationale achtergrond. Wassenaar is een heel gevarieerde gemeente; met prachtige landgoederen, strand, natuur- en waterwingebied, residenties en de ambassade van de Verenigde Staten.

Spreekt onze werkcultuur met de kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht jou aan? Als het antwoord ‘ja’ is dan kijken we uit naar jouw reactie. Laat ons weten waarom jíj een aanwinst bent voor Wassenaar.


Opdracht


Voor deze vacature zijn we op zoek naar een ervaren ondersteuner die voor de eenheid maatschappelijke ontwikkeling en ondersteuning (MOO) gaat werken. Een eenheid die net nieuw is gestart binnen onze gemeentelijke organisatie. Deze eenheid houdt zich bezig met vraagstukken op het gebied van het sociaal domein dus denk hierbij aan onderwerpen als onderwijs, gezondheid, participatie en sport. Ook de wmo- en jeugdconsulenten maken ook onderdeel uit van de eenheid en de administratie en inkoop.

We zijn op zoek naar een ondersteuner die het ondersteuningswerk vlot oppakt en de komende maanden verder vorm gaat geven. Je houdt er dus van om direct aan de slag te gaan en daarnaast ook een stabiele toekomstbestendige ondersteuningsfunctie op te zetten.

Een groot en belangrijk deel van je werk is ondersteunen in het bestuurlijk besluitvormingsproces. Dit betekent van A tot Z; je begeleidt en bewaakt de routing van besluitvormingstukken, je zet deze in IBabs, maakt de agenda aan voor het Portefeuillehouders overleg (PO) en bent hier uiteraard ook bij aanwezig. Tijdens het PO zorg jij namelijk voor het bijhouden van de actielijst en daarna zorg jij dat de juiste collega met deze punten aan de slag gaat. Je bent samen met de strategisch adviseurs hét aanspreekpunt voor alle vragen en opmerkingen over de PO vergaderingen.

Daarnaast bewaak en beheer je de termijnen/deadlines op de lange termijnagenda (LTA) en zet je de schriftelijke raadsvragen uit naar de collega’s. Zoals je kunt lezen ben jij de onmisbare schakel in het hele besluitvormingsproces.

Naast bovengenoemde taken, ondersteun je ook de afdeling en manager met allerlei werkzaamheden. Denk hierbij aan planningen, administratieve klussen en algemene ondersteuningstaken.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Beschikbaar per juni 2024 voor 32 uur per week;
2. Aantoonbare werkervaring als management ondersteuner bij een gemeentelijke organisatie;
3. Een afgeronde Secretariële opleiding op minimaal mbo 3 niveau;


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als managementondersteuner (35 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met IBabs, benoem waar dit is opgedaan (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in het gemeentelijk bestuurlijk besluitvormingsproces, benoem dit duidelijk in het cv (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met complex agendabeheer, benoem hiervan een voorbeeld (10 punten);
8. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatiebrief toegeschreven op de functie (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1 tot 2.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m vrij.


Planning

De gesprekken bij de gemeente Wassenaar zijn gepland op woensdag 5 en/of 6 juni 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 4 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.