Fraud Blocker Administratief Medewerker Sociaal Domein | ZZP Opdrachten

Ontvang dagelijkse opdrachten mail

Administratief Medewerker Sociaal Domein

Logo van Gemeente De Bilt, met gestileerde groene tekst en een afbeelding van een groene boom met een gele cirkel erachter.

Aanvraagnummer: 7608
Organisatie: Gemeente de Bilt
Locatie: Bilthoven
Uren per week: 32 uur
Tarief: ā‚¬65 per uur
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 10-03-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op!: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpā€™er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpā€™er uit te voeren. Zzpā€™ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpā€™er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreĆ«ren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. 

Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.

Opdracht
Wat ga jij doen?
Als Administratief medewerker binnen het Sociaal Domein ben jij onmisbaar in het ondersteunen van de administratieve processen rondom de Wmo (Wet maatschappelijke ondersteuning) en de Jeugdwet. Dankzij jouw nauwkeurigheid blijft de administratie op orde, waardoor consulenten zich volledig kunnen richten op het bieden van de juiste ondersteuning. Zo draag jij direct bij aan de hulp die inwoners nodig hebben

De opdracht

  • Verzorgen van de administratie voor Wmo en de Jeugdwet en je bent dĆ© sparringpartner voor diverse administratieve vraagstukken binnen het sociaal domein.
  • Het maken van beschikkingen voor inwoners.
  • Verwerken van berichtenverkeer  van en naar de zorgaanbieders binnen de Wmo en Jeugdwet en zorgen voor een tijdige en zorgvuldige afhandeling.
  • Fiatteren van de wekelijkse betalingen.
  • Contact onderhouden met collegaā€™s.
  • Het bijhouden van de administratiemailbox en in voorkomende gevallen beantwoorden van telefoontjes.
  • Bijhouden van gegevens en controleren van dossiers en het uitvoeren van administratieve controles ter verbetering van de kwaliteit en juistheid van gegevens.
  • Meedenken over het verbeteren en optimaliseren van werkprocessen binnen de administratie.
  • Het in behandeling nemen van gehandicaptenparkeerkaarten.

Vereisten
1. Mimimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker Sociaal Domein binnen een gemeente;
2. Uiterlijk beschikbaar per 1 april 2025 voor minimaal 32 uur per week;
3. Maximaal uurtarief van ā‚¬ 65,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk;
4. Aantoonbare werkervaring met het maken van beschikkingen voor inwoners;

Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring met Wmo; (35 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met de Jeugdwet; (30 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met ZorgNed; (20 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met het in behandeling nemen van gehandicaptenparkeerkaarten. (15 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken;
  • Politiek-bestuurlijk sensitief;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal, zie criteria. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 paginaā€™s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā€“ Di ā€“ Do
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 10 maart 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer. Indien het reizen per auto noodzakelijk is voor het uitvoeren van de opdracht dan vergoedt de gemeente De Bilt maximaal ā‚¬ 0,30 (bruto) per kilometer. Het betreft een zogenaamde netto-netto vergoeding. Het declareren van zakelijke kilometers moet altijd vooraf zijn afgestemd met de opdrachtgever.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 10 maart 2025, 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.