Administratief Medewerker Zorgadministratie Sociaal Domein

Logo van gemeente de ronde venen met een gestileerde groene en blauwgroen sneeuwvlok naast de tekst.

Aanvraagnummer: 4385
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: De Ronde Venen
Uren per week: 16 uur uur
Tarief: €65 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente De Ronde Venen ligt tussen Amsterdam en Utrecht in een groen en waterrijk gebied. De gemeente heeft ongeveer 44.000 inwoners en bestaat uit 8 dorpen. Het gemeentehuis staat in Mijdrecht.

Je werkt in het team Kwaliteit en Monitoring Welzijn, onderdeel van het sociaal domein. Dit team voert de bedrijfsvoeringsprocessen van het sociaal domein uit en bewaakt de kwaliteit. Het team bestaat uit 28 collegiale en betrokken medewerkers.

Opdracht
Als administratief medewerker zorgadministratie heb je de volgende taken:

  • Verwerken van verzoeken om toewijzing (iJW315).
  • Backofficewerkzaamheden voor Wmo en Jeugd met berichtenverkeer.
  • Backofficewerkzaamheden voor Wmo en Jeugd voor overige facturen.
  • Bijhouden van werkvoorraden en overzichten met betrekking tot wachtlijsten.
  • Communiceren met zorgaanbieders, inwoners en collega's over de werkzaamheden.

Vereisten
1. Afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau;
2. Minimaal 3 jaar ervaring als financieel administratief medewerker;
3. Kennis van en ervaring met PINK Roccade en MS Office;
4. Goede beheersing van het Nederlands.

Gunningscriteria
5. Afgeronde mbo4 opleiding in een financieel administratieve richting (25 punten); 
6. Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar als administratief medewerker Zorgadministratie (Wmo en Jeugd), duidelijk vermeld in het cv (35 punten);
7. Beschikbaar per 1 november 2024 voor minimaal 16 uur per week (15 punten);
8. Maximum uurtarief van €65,- exclusief btw, inclusief reiskosten en parkeerkosten (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u aan het profiel voldoet.

Competenties

  • Nauwkeurig;
  • Goede communicatie;
  • Rekenvaardigheden;
  • Servicegericht;
  • Ondersteunend;
  • Gestructureerd werken;
  • Alert;
  • Resultaatgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8, mogelijk verbonden aan de CAO inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdrachtdagen zijn in overleg.

Planning
Gesprekken zijn gepland op donderdag 24 oktober 2024 tussen 10:30 en 13:00 uur. Kandidaten ontvangen uiterlijk woensdag 23 oktober 2024 bericht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze in het handelsregister als zodanig geregistreerd staan conform Waadi.

U kunt reageren tot donderdag 17 oktober 2024, 09.00 uur.