Fraud Blocker Administratief ondersteuner Contractbeheer - ZZP Opdrachten

Administratief ondersteuner Contractbeheer

Logo van gemeente nijkerk met gestileerde veelkleurige vleugels naast de naam "nijkerk" in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 1158
Organisatie: Gemeente Nijkerk
Locatie: Nijkerk
Uren per week: 32-36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 13-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie

Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek . Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.

Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.

Opdracht

Gemeente Nijkerk heeft geen formeel contractbeheersysteem. Voor de aanbestedingen van Gemeente Nijkerk geldt dat deze worden vastgelegd in Djuma. Djuma is echter een zaaksysteem en geen contractbeheersysteem. Daarnaast worden aanbestedingstrajecten, inkoopdossiers en overeenkomsten niet consistent opgeslagen. Voor gemeente Nijkerk is het essentieel dat contractbeheer op een professionele wijze wordt geïmplementeerd. En dat de contracten geregistreerd worden in 1 contractbeheersysteem.

Gemeente Nijkerk zal dan ook de contracten in het contractbeheersysteem van ISPnext registeren. Er is capaciteit benodigd om alle contracten in de organisatie op te sporen en deze op de juiste manier in het nieuwe systeem te registeren.

Verantwoordelijkheden:

  • Opsporen van alle contracten binnen Gemeente Nijkerk, door middel van opvragen en doorvragen in de verschillende teams
  • Uitvoeren van relatiemanagement richting de teams mbt het opsporen van de contracten
  • Registreren van deze contracten in het nieuwe contractbeheersysteem
  • Meedenken over het contractbeheerproces
  • Ambassadeur voor het gebruik van het nieuwe contractbeheersysteem

Vereisten / knock-outcriteria

1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019)
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)


3. Aantoonbare werkervaring binnen de (lokale) overheid (40 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met contractbeheersystemen/ administratief systeem (25 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met administratieve werkzaamheden (20 punten);
6. Een door de kandidaat geschreven beschrijving van relevante werkzaamheden met toelichting op  de behaalde resultaten (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8 . Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 16 mei 2024, tussen 14:00 en 17:00De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 15 mei 2024bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Uitzend/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019).