Administratief Ondersteuner Sport


Aanvraagnummer: 2751
Organisatie: Gemeente Soest
Locatie: Soest
Uren per week: 20 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht

  • Het verwerken van de binnengekomen mail in onze mailbox sport@soest.nl. Hierin staan bijvoorbeeld eenmalige verhuuraanvragen, beheervragen en vragen over de sleutelafgifte.
  • Je beantwoordt de telefoon over vragen rondom schoonmaak, verhuur en sleutelafgifte.
  • Je zorgt voor een optimaal gebruik van de accommodaties door verhuuraanvragen zo goed mogelijk in te passen in onze ruimtes.
  • Je maakt samen met je collega’s de seizoensplanning voor verenigingen, organisaties, particuliere initiatieven en scholen. Samen houden jullie de adressenlijst up-to-date, verzorgen jullie de uitvraag naar alle partijen, behandelen en verwerken jullie de aanvragen met de knelpunten en versturen jullie de conceptversies en definitieve planning. Jullie maken natuurlijk afspraken over wie wat wanneer doet.
  • Je verzorgt de facturering van de sportaccommodaties.
  • Je denkt mee over mogelijkheden de dienstverlening binnen teamsport waar nodig te verbeteren.
  • Als ondersteuner in de sportprojecten verzorg je communicatie rondom de verschillende projecten.
  • Het plaatsen van content en up to date houden van informatie op de website www.sportinsoest.nl.


Vereisten / knock-outcriteria

;
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het plaatsen en opmaken van content op een digitaal platform;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het maken van planningen;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een klantgerichte organisatie met veel klantcontact;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen een gemeentelijke organisatie;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een sportorganisatie of afdeling sport; (40 punten)
6. Kennis van het websitesysteem van Sportmatch: zoek, boek en beweeg! (nocnsf.nl) voor beheer van onze website https://sportinsoest.nl ; (30 punten)
7. Fysieke beschikbaarheid op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag in de ochtend; (20 punten)
8. Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2024 (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, korte motivatie en minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do
Is hybride werken mogelijk: in overleg


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 22 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 19 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.