Aanvraagnummer: 7604
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6
Regio: Utrecht
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 4 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 13-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden āvertrouwen, kracht en nabijheidā. De werksfeer is open en prettig. Met zoān 400 collegaās werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collegaās werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.
Team
Als Adviseur Civiele Werkvoorbereiding, adviseer je het team Beheer Openbare Ruimte (BOR) en werk je mee aan het goede leven in de gemeente Zeist. Want daar doen we het voor! Lekker fietsen, goede doorstroming, verkeersveiligheid en een groene leefomgeving. Je doet dat in een gemeente die samenwerking met belanghebbenden hoog in het vaandel heeft staan. Maar ook projectmatig en met slagkracht wil werken aan resultaat. Een uitdagende combinatie voor een schoon, groen, gezond, duurzaam en veilig Zeist. Je komt terecht in een betrokken en professioneel team van circa 35 collegaās die zich elke dag bezig houden met de openbare ruimte. Elke dag weer werken zij vanuit de kernwaarden nabijheid, kracht en vertrouwen aan het goede leven in Zeist.
Opdracht
Je adviseert rondom de bereiding en uitvoering van civiele werken voor. Dit kunnen nieuwe werken, reconstructies en/of onderhoudswerkzaamheden zijn: o.a. onveilige verkeersituaties reduceren, achterstallig onderhoud wegwerken, verbeteren doorstroming en bereikbaarheidsprojecten. Je stelt kostenramingen op of controleert deze bij uitbesteding. Je begeleidt adviesbureaus bij het uitwerken van bestekken, ontwerpen en/of onderzoeken. De voorbereiding en uitvoering van werkzaamheden regel je in nauwe samenwerking met de verschillende vakdisciplines binnen de afdeling, vergunningen, projectleiders en de communicatieadviseur van de afdeling. Je onderhoudt contacten met stakeholders zowel binnen als buiten de gemeente. Daarnaast lever je een bijdrage aan aanbesteding van werken/diensten.
Voorbereiding aanbesteding RVV-verkeersborden
Start september 2024 duurt tot mei 2025
- Opstellen PvE - Intern afstemmen met diverse stakeholders (wegbeheer, verkeer, buitendienst) - Inclusief aanbestedingsprocedure
Voorbereiding aanbesteding Abriās
Start januari duurt tot juni 2026
- Externe voorbereiding PvE - Intern afstemmen met diverse stakeholders - Inclusief aanbestedingsprocedure
Voorbereiding raamovereenkomst elementenverhardingen
- Externe voorbereiding start maart 2025 - Aanbestedingsgereed juli 2025 - Aanbestedingsprocedure augustus ā november 2025
Voorbereiding raamovereenkomst asfaltverhardingen
- Externe voorbereiding start maart 2025 - Aanbestedingsgereed juli 2025 - Aanbestedingsprocedure augustus ā november 2025
Voorbereiding raamovereenkomst markeringen
- Externe voorbereiding start maart 2025 - Aanbestedingsgereed juli 2025 - Aanbestedingsprocedure augustus ā november 2025
Voorbereiding raamovereenkomst kunstwerken
- Scoope bepalen eerste helft 2025 - Externe voorbereiding tweede helft 2025
Afstemmen werkzaamheden Toezicht
Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 3/4 niveau;
2. Uiterlijk beschikbaar per 24 maart 2025 voor minimaal 24 uur per week;
3. Aantoonbare werkervaring als Werkvoorbereider/Adviseur civiel binnen een gemeentelijke instelling;
4. Aantoonbare werkervaring met advisering op het gebied van onderhoudsbestekken en/of aanbestedingen;
Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als civiele werkvoorbereider; (35 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Werkvoorbereider/Adviseur Civiel bij een gemeentelijke instelling; (25 punten)
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met advisering op het gebied van onderhoudsbestekken; (15 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met verkeerskundige ontwerpen; (15 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met groentechnische ontwerpen. (10 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Resultaatgericht;
- Praktisch en in staat effectief problemen op te lossen;
- Flexibel;
- Enthousiast;
- Goed en actief de samenwerking opzoekt, zowel intern als extern.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā Di ā Wo ā Do ā Vr
Is hybride werken mogelijk: in overleg
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 17 maart 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 14 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 13 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.