Aanvraagnummer: 5014
Organisatie: Gemeente Tytsjerksteradiel
Locatie: Gemeente Tytsjerksteradiel
Uren per week: 32 - 36 uur per week
Tarief: €100 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 02-12-2024
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 17-11-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Binnen het team ruimte van de gemeente Tytsjerksteradiel zij wij op zoek naar een enthousiaste Adviseur Wonen die goed kan samenwerken en waar humor belangrijk is.
Als Adviseur Wonen ontwikkel en actualiseer je beleid op het terrein van Wonen. De adviseur bereidt prestatieafspraken met woningbouwcorporaties voor en draagt zorg voor het opstellen en actualiseren van de regionale woondeal. Daarnaast wordt er een inhoudelijke bijdrage geleverd aan diverse ruimtelijke projecten. Het adviseren van het bestuur en zorgdragen aan de voorbereiding van bestuurlijke overleggen, behoort ook tot de taken.
Deze functie is ingeschaald in schaal 10a cao SGO.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Verantwoordelijkheden
Een deel van het takenpakket van de adviseur wonen bestaat uit het verantwoordelijk zijn voor kwalitatief van goed woonbeleid dat aansluit op gemeentelijke kaders en het kunnen rekenen op draagvlak bij interne en externe stakeholders. Daarnaast zorgdragen voor goede relaties en een adequaat netwerk. Je bent het aanspreekpunt over het onderwerp Wonen en bent verantwoordelijk voor de vertaling van het beleid in concrete (woningbouw)projecten.
De adviseur wonen die wij zoeken is in het bezit van onderstaande competenties:
- communicatief sterk;
- Analytisch;
- Enthousiast en toegankelijk;
- Gericht op samenwerking;
- Besluitvaardig.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar met ingang van 1 december 2024 tot 1 juni 2025 voor 32 -36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 - 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De opdracht is verkort uitgezet i.v.m. het met spoed invullen van de vacature. De gesprekken vinden plaats op 21 november 2024.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.
U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.
De kandidaat heeft een Hbo- of wo-werk- en -denkniveau.
De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Prijs (eisen)
Maximaal: € 100,00
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 25 %
Gewicht van kwaliteit : 75 %
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
40 %Kandidaat heeft ervaring op het werkveld Wonen in een gemeente
40 %Kandidaat is analytisch ingesteld en politiek sensitief.
20 %Kandidaat beheerst de Friese taal actief of passief.
Het interview
Als Inschrijver in de top 2 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.