Fraud Blocker Beheerder verkeer - Freelance Opdrachten

Beheerder verkeer

Logo van de gemeente baarn met een blauw-wit schild met een bisschop die een staf vasthoudt, naast de tekst "gemeente baarn" in grijs.

Aanvraagnummer: 2523
Organisatie: Gemeente Baarn
Locatie: Baarn
Uren per week: 16 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 04-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.

Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.

De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.


Opdracht


Vereisten / knock-outcriteria

1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 in de richting van verkeerskunde, of civiele techniek;
2. Aantoonbare werkervaring met inwoners-/klantcontact (omschrijf dit in het cv);
3. Aantoonbare kennis van de wegenverkeerswetgeving en de toepassing ervan (omschrijf dit in het cv);


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als beheerder verkeer; (15 punten)
5. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie; (10 punten)
6. Beschikbaar voor 16 uur per week; (20 punten)
7. Beschikbaar per uiterlijk 1 augustus 2024; (25 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met Office 365 en het werken met een zaaksysteem; (omschrijf dit in het cv). (30 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9.


Benodigd aantal professionals

1


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (in overleg)
Is hybride werken mogelijk in overleg


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 8 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 5 juli bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.


De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 4 juli 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.