Aanvraagnummer: 1905
Organisatie: Gemeente Elburg
Locatie: Elburg
Uren per week: 32 tot 36 per week
Tarief: €100 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 07-06-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is. Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams. Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl.
Opdracht
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van vastgoed binnen een (semi)overheidsorganisatie;
2. Uurtarief maximaal €100,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2024 voor ten minste 32 uur per week;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het adviseren bij ontwikkelingen van de algemene strategie en beleidsvisie,
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender
5. Een afgeronde hbo opleiding op het gebied van Projectmanagement en/of Verandermanagement (10 punten); 6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het adviseren bij ontwikkelingen van de beleidsvisie (30 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar op het gebied van vastgoed binnen een (semi)overheidsorganisatie (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen van strategieën op het gebied van gebouwenbeheer en een beheersplan (25 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met VBS, Key2Finance, Ibabs en zaaksysteem (licht dit duidelijk toe in het CV) (15 punten).
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11 Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: ja