Buitengewoon opsporingsambtenaar

Logo van de gemeente edam volendam, met een gestreept schild in blauw, rood, geel en groen naast de tekst "gemeente edam volendam.

Aanvraagnummer: 1954
Organisatie: Gemeente Edam-Volendam
Locatie: Edam-Volendam
Uren per week: 36 per week
Tarief: €54 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 10-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Edam-Volendam: een wereldmerk
Met meer dan 36.000 inwoners en een oppervlakte van ruim 8.000 hectare bestaat Edam-Volendam uit tien kernen en buurtschappen met een eigen verhaal, eigen tradities en een rijke cultuur. Vissers, boeren en stedelingen. Klederdracht, kaas, paling, veenweiden, polder, water, talloze monumenten, sport, toerisme en muziek. Nuchter, eigenwijs, sociaal, onafhankelijk, coöperatief, betrouwbaar, ambitieus, slagvaardig en werklustig. Een palet van verscheidenheid dat kleur geeft aan onze gemeente en het tevens aantrekkelijk maakt voor mensen van ver buiten de gemeentegrenzen om ons te bezoeken. Edam-Volendam is een wereldmerk.

Ondernemend en Betrokken
Samen met inwoners, bedrijven en instellingen bouwt het bestuur en de gemeentelijke organisatie aan een gemeenschap die bijdraagt aan het welzijn. De inwoners zijn makkelijk in contact, benaderbaar en hechten waarde aan gelijkwaardigheid. Mensen zijn zichzelf, voelen een onderlinge verbondenheid en houden van hard werken. Betrokkenheid en ondernemerschap zijn de belangrijkste ingrediënten voor onze ambities. Ze staan aan de basis van ons succes. Door onze saamhorigheid en onderlinge verbondenheid weten we wat er leeft en waar we elkaar kunnen helpen. Met onze ondernemende geest krijgen we dingen voor elkaar. We zetten onszelf in als mensen met ieder onze eigen kwaliteiten en bundelen zo onze krachten voor een betrokken en ondernemende gemeente. Onze missie luidt dan ook: ‘Ondernemend en Betrokken’.

De gemeente Edam-Volendam is een aantrekkelijke gemeente om in te leven, te wonen en te werken. Als gemeente kijken we van buiten naar binnen (samen met de inwoner), werken we volgens het principe Van Ik-naar-Wij, bouwen we op vertrouwen, zijn we resultaatgericht binnen een goede werksfeer en is er voor de medewerker ruimte voor ontwikkeling, opleiding en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.


Opdracht

Je verricht toezicht- en handhavingswerkzaamheden voor de gemeente in je functie als buitengewoon opsporingsambtenaar. In deze functie worden dagelijks de algemene plaatselijke verordening (APV), de afvalstoffenverordening en andere wet- en regelgeving toegepast. Je signaleert overtredingen op basis van deze verordeningen en wet- en regelgeving en je stelt zo nodig een proces-verbaal op. Belangrijke onderwerpen zijn het toezicht op de Alcoholwet, parkeren, jeugd, aanbieden afval en evenementen.

Je vertegenwoordigt de gemeente in je functie op een correcte en integere wijze. In de uitvoering van werkzaamheden treed je in contact met betrokkenen en adviseer je hen vakkundig en klantgericht over de meest uiteenlopende zaken. Door deze en andere taken in je functie lever je een bijdrage aan het verbeteren van de leefbaarheid en veiligheid in de gemeente. De werkzaamheden vinden ook plaats op onregelmatige tijden, feestdagen en in weekenden.


Vereisten / knock-outcriteria


1. In het bezit van een geldig rijbewijs B;
2. Kandidaat is bereid om buiten kantoortijden en in weekenden en feestdagen te werken;
3. Na de inhuurperiode van 6 maanden treed de inhuurkracht in dienst bij de inlener;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar al BOA binnen een gemeentelijke instelling.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

5. Een afgeronde diploma Handhaver Toezicht en Veiligheid (HTV) (25 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als BOA (35 punten);
7. Een maximum uurtarief van €54,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer Fee Flextender (10 punten);
8. Een afgeronde opleiding Buitengewoon opsporingsambtenaar domein 1 (BOA); (30 pt)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr – Za - Zo.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 11 juni 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 10 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.