Aanvraagnummer: 4242
Organisatie: Gemeente Zwolle
Locatie: Zwolle
Uren per week: 32 - 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 4 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 16-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Let op: Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd. Bij gunning aan een zzp’er, moet hij/zij in dienst treden op detacheringsbasis.
Organisatie
In Zwolle werken we samen met inwoners, ondernemers en partners. Onze missie is het behouden en versterken van onze welvaart door unieke talenten te bundelen en passie voor de stad te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen en je interesses en vaardigheden verkennen. We waarderen diversiteit, wat zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Opdracht
Je beheert een klantenbestand met mensen die een uitkering ontvangen op basis van de IOAW en Participatiewet. Je verwerkt mutaties, signaleert fraude en rapporteert over terugvorderingen. In piekperiodes kun je gevraagd worden om Leerlingenvervoer te ondersteunen.
Mensen met een minimuminkomen kunnen bijzondere bijstand aanvragen. Jij bepaalt het recht op deze bijstand, waarbij je regelgeving en creatieve oplossingen overweegt.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde hbo bachelor in SPH, Social Work of MD;
2. Minimaal 3 jaar werkervaring als Consulent Inkomen Intake binnen een gemeentelijke instelling;
3. Kennis en werkervaring met de Participatiewet en IOAW;
4. Beschikbaar per 4 november 2024 voor minimaal 32 uur per week.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar werkervaring als Consulent Inkomen Intake (40 punten);
6. Ervaring met SvhSD, DIS4all, E-suite/Medewerkersportaal, Grip op Pw, Civision Makelaar Suite en Suwinet (60 punten).
a. Alle systemen (60 punten);
b. 5 systemen (50 punten);
d. 4 systemen (40 punten);
e. 3 systemen (30 punten);
f. 2 systemen (20 punten);
g. 1 systeem (10 punten);
h. Geen systeem (0 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u voldoet aan het profiel.
Competenties
- Sociale vaardigheden;
- Communicatieve vaardigheden;
- Verbinden;
- Stressbestendig.
Functieschaal
Functieschaal 9, volgens de CAO van de opdrachtgever.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Hybride werken is mogelijk: ja
Planning
Gesprekken zijn gepland op 21 en 22 oktober 2024. Uitnodigingen volgen op 18 oktober 2024. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht.
Overige informatie
- Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist.
- Integriteitsverklaring vereist.
- Uittreksel Handelsregister (KvK) vereist.
- Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vereist.
- Handelsregisterregistratie vereist voor personeel ter beschikking stellende bedrijven (conform Waadi).
De reactietermijn voor deze inhuuropdracht is tot 16 oktober 2024, 09.00 uur.