Fraud Blocker Consulent WMO | Gemeente Gooise Meren | Freelance Opdracht

Consulent WMO

Tekstlogo met de tekst "gm gooisemeren" in kleine letters, gestileerd in een paars verloopkleurenschema.

Aanvraagnummer: 4861
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Gooise Meren
Uren per week: 36 uur
Tarief: €80 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-12-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 14-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega's.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent, zijn er veel mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede-eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continu ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Het team Wmo heeft te maken met een stijging van de hoeveelheid werk. Er wordt gestart met een project met als doel de wachtlijst te verkorten. Je gaat zelfstandig aan de slag met het oppakken van de meest urgente meldingen die je naar eigen inzicht, los van het team/werkverdeling, afhandelt. Je uren deel je naar eigen inzicht in.

Je legt huisbezoeken af of kiest voor een telefonisch onderzoek. Je onderzoekt de nut en noodzaak van een maatvoorziening en betrekt hier zoveel mogelijk het netwerk en voorliggende voorzieningen bij. Indien nodig overleg je met externe partijen of vraag je onafhankelijk advies om zo tot een afgewogen besluit te komen. Je voert zelfstandig regie op het gehele Wmo-proces van melding tot besluit.

Daarbij is een onderdeel van de opdracht een aandeel in het project Valpreventie (IZA/GALA). Hierbij zoek je de samenwerking met STIP/lokale valpreventie en onderzoek je tijdens het keukentafelgesprek of valpreventie aanvullend is op de initiële vraag. Wij vragen dan ook aanvullende expertise op ons team op het gebied van valpreventie.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Wmo Consulent in de afgelopen 5 jaar;
2. Aantoonbare werkervaring met Suite4SD (benoem dit duidelijk in het cv);
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau met aanvullende afgeronde opleidingen op het gebied van de Wmo;
4. Uiterlijk beschikbaar per 1 december 2024 voor 36 uur per week.

Gunningscriteria
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als allround Wmo Consulent op het gebied van rollen en vervoer, huishoudelijke hulp, begeleiding, dagbesteding vervoer en woningaanpassingen in de afgelopen 7 jaar (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het opvragen en beoordelen van offertes ten behoeve van rollen vervoer en woningaanpassingen in de afgelopen 3 jaar (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
7. Aantoonbare kennis van en werkervaring met PGB's (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
8. Een maximaal uurtarief van € 80,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer en werk-werkverkeer én parkeerkosten (20 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Snel in te werken;
  • Efficiënt en resultaatgericht;
  • Zorgvuldigheid;
  • Flexibiliteit;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Klantgerichtheid;
  • Stressbestendig;
  • Sterke communicatieve vaardigheden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functie is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/op kantoor plaatsvinden, wordt van de inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 19 november 2024 tussen 12.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 13 november 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek/digitaal plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.

Overige informatie 
1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor opdrachtnemer.

2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld en ondertekend bij Flextender te worden aangeleverd. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd, heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.

3. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.

5. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

6. Uitzend- en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculptatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2023/1062M.

o U dient te beschikken over een G-rekening en NEN-certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.

7. 'Bring your own device' is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

8. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 14 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.