Fraud Blocker Contract- en leveranciersmanager Sociaal Domein | ZZP

Contract- en leveranciersmanager Sociaal Domein

Logo van Gemeente Berkelland met gestileerde oranje boog boven het woord "Berkelland" met links "gemeente" in kleinere letters.

Aanvraagnummer: 5786
Organisatie: Gemeente Berkelland
Locatie: Gemeente Berkelland
Uren per week: 24-30
Tarief: €0 - €102 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-02-2025
Optie tot verlenging: Ja
Sluitingsdatum: 17-12-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Ben jij gepassioneerd over de zorg aan inwoners en wil je met contractmanagement het verschil maken? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Het sociaal domein is een dynamische omgeving waar we als team staan voor nieuwe uitdagingen en veranderingen. Gemeente Berkelland is op zoek naar een contract- en leveranciersmanager Sociaal Domein.

Tijdens deze opdracht zorg jij voor het naleven van de goede afspraken en onderhoud je de relaties met diverse aanbieders op het gebied van de Wmo, Jeugdzorg en huishoudelijke ondersteuning. In deze functie ben jij de spil tussen zorgaanbieders, het regionale contract- en leveranciersmanagement en de gemeente. Ook intern binnen de organisatie ben jij het aanspreekpunt op het gebied van contractmanagement.


Verantwoordelijkheden

  • Je voert samen met betrokken collega’s van het regionale CLM, contractmanagementgesprekken met zorgaanbieders op het gebeid van Wmo en Jeugdzorg;
  • Je voert contractmanagementgesprekken met aanbieders op het gebied van huishoudelijke ondersteuning;
  • Je adviseert de verantwoordelijke medewerkers van beleid en uitvoering bij de invulling van hun rol op het gebied van contracten;
  • Je stelt individuele overeenkomsten op met zorgaanbieders;
  • Je ondersteunt collega’s binnen de gemeente bij het oplossen van werkinhoudelijke problemen vanuit vakinhoudelijke kennis en/of vervult een klankbordfunctie;
  • Je bent op de hoogte van actuele en relevante ontwikkelingen in de aanbiedersmarkt en het sociaal domein;
  • Je werkt samen met de toezichthouder(s) Rechtmatigheid, collega's uit het veiligheidsdomein en met kwaliteitsmedewerkers van de uitvoering.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-02-2025 tot en met 30-06-2025 voor 24-30 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Gesprekken staan gepland op 9 januari 2025.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

• Ervaring met inkooptrajecten en/of contractmanagement; • Kennis van het aangaan van contracten met zorgaanbieders en weet contacten met deze zorgaanbieders te onderhouden; • Ervaring met projectmatig werken.

HBO/universitair werk- en denkniveau


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

33 %

HBO/universitair werk- en denkniveau

33 %

• Ervaring met inkooptrajecten en/of contractmanagement; • Kennis van het aangaan van contracten met zorgaanbieders en weet contacten met deze zorgaanbieders te onderhouden; • Ervaring met projectmatig werken.

34 %

• Je beschikt over de juiste gesprekstechnieken, je bent in staat goede relaties te onderhouden en communicatief zeer vaardig; • Gevoel voor ambtelijke- en bestuurlijke verhoudingen en vaardig in het verkrijgen van draagvlak; • Je bent omgevingsbewust, pro actief en een echte netwerker; je bouwt en onderhoudt de netwerken die nodig zijn voor deze functie.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 102,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

1.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op 9 januari 2025. Gelieve hier rekening mee te houden.