Contractbeheerder

Logo van 's-hertogenbosch met gestileerde blauwe figuren boven de naam van de stad, met daaronder een vereenvoudigd watermotief.

Aanvraagnummer: 794
Organisatie: Gemeente 's Hertogenbosch
Locatie: s-Hertogenbosch
Uren per week: 10 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 1-6-2024 t/m 30-11-2024
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 1-6-2024
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 22-04-2024 10:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Als contractbeheerder beheer je bestaande contracten – in deze opdracht gaat het met name om het contract Leerlingenvervoer. De contractbeheerder werkt samen met de beleidsadviseur Leerlingenvervoer en de Teamleider Leerlingenvervoer.Het betreft een zogenaamd PxQ contract. Per soort vervoer zijn afspraken gemaakt (instructie aanwezig), de contractbeheerder controleert of de ritten gereden zijn volgens de contractafspraken. De contractbeheerder neemt steekproeven af op de rittenregistratie, en informeert de teamleider of de facturen betaald mag worden. Deze rittenregistratie wordt toegezonden aan de contractbeheerder, de controle bestaat uit 1 op de 12 willekeurige dossiers.

Concreet:

  • Je zorgt voor het beheren en controleren van de in het contract vastgelegde afspraken.
  • Je bent verantwoordelijk voor het administratieve proces rondom het registreren, beheren en bewaken van het contract of van contracten.
  • Je hebt contact met vervoerder en bewaakt of er voldoende chauffeurs zijn voor alle ritten en planning
  • Je voert maandelijks gesprekken met de vervoerder door contractbeheer. Daarin bewaak je de facturatie (rittenlijst / factuur), contractafspraken en indien nodig spreek je de vervoerder hierop aan.
  • Zijn er klachten, worden deze tijdens de maandelijkse gesprekken besproken, hierop zie je toe dat het contract nageleefd is. Inhoudelijke klachten landen bij de uitvoering.
  • Je ziet toe op (de technische kwaliteit van de) gegevensaanlevering door aanbieders en analyse en verwerking van door aanbieders aangeleverde data.
  • Je signaleert en rapporteert knelpunten in de uitvoering.
  • Je bereid kwartaalgesprekken met de aanbieders voor (dmv rapportages/sturingsinformatie) en levert je inbreng tijdens deze gesprekken.
  • Je draagt bij aan kwartaalrapportages.
  • Voortgang en stand van zaken rapporteer je aan je opdrachtgever (teamleider).

Weging prijsdeel: 20 %

Werkervaring

Ervaring met contracten doelgroepenvervoer
Weging: 22 %

Competentie

Kandidaat is analytisch en adviesvaardig.
Weging: 11 %

Competentie

Kandidaat is gericht op samenwerking en is servicegericht.
Weging: 11 %

Competentie

Kandidaat heeft oog voor de juridische kant van contracten.
Weging: 11 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Gesprekken maken deel uit van de procedure. Gesprekken vinden plaats in de week van 29 april 2024.

“Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund [1] , dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet, of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de tweede kandidaat in rang.”


[1] Opschortende termijn na gunning Zodra een kandidaat is gekozen en je via het systeem de gunning hebt gepubliceerd gaat automatisch een opschortende termijn lopen, te weten 5 kalenderdagen. In deze termijn kunnen afgewezen inschrijvers bezwaar maken tegen de gunning. Mocht dit gebeuren, dan kun je schakelen met de inkoopadviseur. Na het verstrijken van deze kalenderdagen wordt de gunning definitief. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Maar let op: Pas na deze termijn mag de kandidaat aan het werk gaan. Zodra de kandidaat bekend is en de gunning (voorlopig) wordt verstuurd, vraag je de kandidaat om binnen 5 kalenderdagen een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) in te dienen. Zie hiervoor bijlage IV.


Weging: 25 %
Gesprekken maken deel uit van de procedure. Gesprekken vinden plaats in de week van 29 april 2024.

“Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund [1] , dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet, of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de tweede kandidaat in rang.”


[1] Opschortende termijn na gunning Zodra een kandidaat is gekozen en je via het systeem de gunning hebt gepubliceerd gaat automatisch een opschortende termijn lopen, te weten 5 kalenderdagen. In deze termijn kunnen afgewezen inschrijvers bezwaar maken tegen de gunning. Mocht dit gebeuren, dan kun je schakelen met de inkoopadviseur. Na het verstrijken van deze kalenderdagen wordt de gunning definitief. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Maar let op: Pas na deze termijn mag de kandidaat aan het werk gaan. Zodra de kandidaat bekend is en de gunning (voorlopig) wordt verstuurd, vraag je de kandidaat om binnen 5 kalenderdagen een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) in te dienen. Zie hiervoor bijlage IV.