Aanvraagnummer: 2397
Organisatie: Gemeente Smallingerland
Locatie: gemeente Smallingerland
Uren per week: 36
Tarief: €125 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 01-08-2024
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 04-07-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Enthousiaste coördinator/organisator die het cluster financieel beheer en financieel specialisten neerzet en aanstuurt. Medewerkers stimuleert in ontwikkeling van vaardigheden en kennis.
Daarbij is een belangrijk deel van de opdracht het (laten) optimaliseren van de financiële administratie in de breedste zin en de daarbij behorende processen inrichten en vastleggen.
Het is niet ondenkbaar dat een kandidaat die een vergelijkbare rol eerder heeft ingevuld zich ook inschrijft.
Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van het cluster financieel beheer en financieel specialisten. Coördineren en plannen van de werkzaamheden en hierbij zorg dragen dat medewerkers de juiste taken uitvoeren. Realiseren samenwerking, professionaliteit en kwaliteit.
Verantwoordelijk voor juistheid, volledigheid en tijdigheid van de administratie en bijbehorende processen.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar voor een initiële periode van 12 maanden vanaf 01-08-2024 tot en met 31-07-2025 voor 36 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiële contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
Je voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Minimaal 8 jaar aantoonbare ervaring met het coachen, aansturen en ontwikkelen van medewerkers
HBO of hoger opgeleid
Minimaal 2 dagen fysiek aanwezig op kantoor
Prijs (eisen)
Minimaal: € 95,00
Maximaal: € 125,00
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 10 %
Gewicht van kwaliteit : 90 %
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
40 %Kennis en ervaring binnen de gemeentelijke overheid
30 %Ervaring in een leidinggevende functie
30 %Kennis en ervaring van de gemeentelijke financiën en administratie.
Het interview
De hoogst gerankte inschrijver(s) ontvangen een uitnodiging voor het interview. Wij behouden ons het recht voor om zelf te bepalen welk aantal inschrijvers wij uitnodigen. De niet geselecteerde aanbieders ontvangen een afwijzing via deze applicatie.
Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is, en dus daadwerkelijk voldoende aansluit op de door ons gestelde eisen en wensen, wordt de kandidaat verder beoordeeld op basis van criteria. Die criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling wordt de gunning of afwijzing aan u onderbouwd per telefoon of per e-mail en ontvangt u een afwijs- of gunningsbericht via deze applicatie.